Wielka kampania reklamowa "Wiadomości"
W całej Polsce pojawią się billboardy z twarzami głównych dziennikarzy m.in.: Durczoka, Kunicy, Gawryluk, Ziemca, Wysockiej i Kraśko.
29.12.2005 07:04
31 grudnia TVP rozpoczyna kampanię promującą „Wiadomości” główny serwis informacyjny w TVP. Jej celem jest umocnienie pozycji „Wiadomości” jako lidera wśród programów informacyjnych w Polsce.
W ramach kampanii w całej Polsce pojawią się billboardy z twarzami głównych prezenterów i reporterów „Wiadomości” i hasłem „Wiadomości – zawsze sprawdzone”. W kampanii udział wezmą Kamil Durczok i Mikołaj Kunica, Dorota Gawryluk i Jacek Gasiński, Krzysztof Ziemiec i Jacek Karnowski oraz Dorota Wysocka i Piotr Kraśko. 70 tablic wielkoformatowych pojawi się łącznie w 140 lokalizacjach w największych miastach Polski. Kampanię, która będzie trwała cztery tygodnie, przygotował Dom Mediowy Zenithmedia
Jak wynika z danych TVP w badaniach prowadzonych przez SMG/KRC „Wiadomości” uzyskały najwyższy wskaźnik przywiązania do serwisu. Od września do grudnia br. wskaźnik ten wzrósł z poziomu 8 do 17 punktów i jest najwyższy spośród wszystkich serwisów informacyjnych. Dla porównania, wskaźnik ten dla „Faktów” wynosi 15 punktów, a dla „Wydarzeń” - 8*.
W grudniu 2004 r. główne wydanie "Wiadomości" przyciągało średnio 4 984,3 tys. widzów, w grudniu br. liczba ta wzrosła do 5 124,82 tys.**.
(źródło SMG/KRC, badanie ciągłe, dane na dzień 18.12.2005). * TNS OBOP