Trwa ładowanie...
d13014h
20-04-2006 06:57

Wielka Akcja Wiosenna VIVA! Fashion

Dwutygodnik VIVA! oraz magazyn o zakupach i modzie HOT Moda&Shopping rozpoczynają 20 kwietnia, wraz z wejściem na rynek VIVY nr 8, Wielką Akcję Wiosenną VIVA! Fashion.

d13014h
d13014h

W kolejnych numerach w magazynie HOT Moda&Shopping czytelniczki będą mogły wygrać każdy prezentowany ciuch wysyłając sms-a. Dodatkowo do wygrania są także karty na zakupy o wartości 2 i 5 tys. złotych oraz nagroda główna Renault Modus. W numerach 9 (4 maja) i 10 (18 maja) VIVY! znajdą się także specjalne prezenty: oryginalny t-shirt hiszpańskiej firmy Mango oraz pasek do kompletu.

Akcja będzie promowana w TV (TVP 1, TVP2, TVN, TVN7, TVN Style, Polsat, AT Media) oraz na łamach magazynów Edipresse Polska. Koncepcję zabawy opracowała firma Playprint. Spot telewizyjny zrealizowało ITC.

Viva! od lat utrzymuje pozycję lidera w sprzedaży, czytelnictwie i wysokości wpływów reklamowych w segmencie pism typu „people”. Średnia sprzedaż za okres I-XII 2005 (ZKDP) wyniosła 200 tys. egzemplarzy, czytelnictwo: 1 971 808 czytelników (PBC: I-XII'05, wszyscy 15-75, CCS), wpływy reklamowe 63,4 miliona złotych (Expert Monitor: I-XII'05, bez autopromocji).

d13014h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13014h
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj