Więcej kobiecego tenisa w Eurosporcie
Sony Ericsson WTA Tour, Eurosport oraz Regency Enterprises ogłosiły podpisanie największej w historii kobiecego tenisa umowy telewizyjnej.
13.07.2006 06:48
Dzięki przedłużeniu o kolejne cztery lata obowiązującej umowy, kobiecy tenis będzie za pośrednictwem Eurosportu docierał do widowni europejskiej do końca 2011 roku. Umowa obejmuje 10 turniejów kategorii Tier I, piętnaście turniejów Tier II oraz mistrzostwa Sony Ericsson. Ponad 600 godzin transmisji rocznie będzie docierać do 108 milionów gospodarstw domowych w 54 krajach, w których obecne są kanały Eurosport i Eurosport 2.
"W ostatnich siedmiu latach Eurosport oraz Regency były prężnymi partnerami pracującymi nad rozwojem kobiecego tenisa", powiedział Larry Scott, CEO Sony Ericsson WTA Tour. "Podpisanie umowy jest kolejnym krokiem w naszej strategii telewizyjnej, w skład, której wchodzą innowacje w produkcji transmisji, lepiej zdefiniowany produkt oraz większa promocja dzięki naszym partnerom. Chcemy żeby żeński tenis był jeszcze ciekawszy."
"Jesteśmy zadowoleni z podpisania nowej umowy i cieszymy się, że możemy brać udział w promocji najbardziej popularnej na świecie kobiecej dyscypliny sportu. Od 1999 roku Eurosport przyczynia się do rozwoju tenisa kobiet. Poprzez innowacje na polu technologicznym wraz z naszymi partnerami czynimy przygotowania, aby dostarczyć widzom jeszcze większych emocji. W ubiegłym roku 80 milionów widzów śledziło WTA Tour w kanałach Eurosport i Eurosport 2. Mamy nadzieję, że w tym roku liczba ta zwiększy się o nowych fanów tenisa", dodał Angelo Codignoni, CEO i prezydent Eurosportu.
"Tenis kobiet, bardziej niż inne dyscypliny, łączy ze sobą sport i rozrywkę", powiedział Arnon Milchan, właściciel Regency Enterprises. "Jesteśmy pod wrażeniem tego, jak szybko rozwija się Tour i jakie stoją przed nim perspektywy. Tenis kobiet i jego rozpoznawalne na całym świecie gwiazdy dostarczają niezrównanych możliwości promocji tej dyscypliny, zarówno ze strony sportowej, rozrywkowej i lifestyle'owej."