'Weź i więcej nie myśl' - agencja PZL dla PKO BP
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię promocyjną kredytu mieszkaniowego pod hasłem 'Weź i więcej nie myśl'.
W kampanii promocyjnej komunikowane są następujące benefity:konkurencyjne oprocentowanie,brak opłat za podwyższenie kwoty kredytu,brak opłat za pierwsze przewalutowanie kredytu,kredyt z opcja bilansującą – możliwość zmniejszenia kosztów spłaty kredytu ubezpieczenie na wypadek hospitalizacji lub utraty pracyspłata kredytu zaciągniętego w innym banku. Warunki promocyjne kredytu mieszkaniowego 'Własny Kąt' obowiązują do końca czerwca br.
Kredyt hipoteczny 'Własny kąt' to długoterminowy kredyt przeznaczony na finansowanie inwestycji, takich jak np. budowa domu, nabycie praw do lokalu budowlanego przez spółdzielnie mieszkaniową lub dewelopera, itp. oraz dla klientów, którzy potrzebują środków m.in. na sfinansowanie zakupu domu lub mieszkania na rynku wtórnym, wykupienie mieszkania, remont itp. Kredyt można również przeznaczyć na spłatę kredytu zaciągniętego w innym banku. Każdemu klientowi, który otrzyma kredyt mieszkaniowy w PKO BP, bank proponuje wydanie Karty Kredytowej 'Własny k±t'. Jej posiadacze mają możliwość skorzystania z programu rabatowego i innych przywilejów u partnerów PKO BP – m.in. hipermarketów budowlanych Leroy Merlin, salonów mebli Forte i Iker, sieci sklepów RTV Euro AGD oraz wydawnictwa Murator.
W reklamie telewizyjnej wykorzystano melodię z piosenki „Mambo Italiano” (wykonywaną między innymi przez Rosemary Clooney). W rytmie wyśpiewywanych korzyści, jakie płyną z kredytu hipotecznego Własny Kąt (między innymi: dostępność i bezpieczeństwo) bohaterowie filmu okazują swoją radość w dość oryginalny sposób, wykonując wyjątkowo sprawnie różne skoki i salta w swoim kompletnie urządzonym mieszkaniu.
Nasilenie działań w mediach ogólnopolskich w okresie od 13 marca do 7 kwietnia br.
1.Kampania telewizyjna – 30’’ spot telewizyjny emitowany od 13 marca do 7 kwietnia br w następujących kanałach: TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, TVP3, Discovery Channel, Animal Planet, TVN24, Pakiet AT Media (Reality TV, Hallmark, National Geographic, Club, Planet, Romantica, Fasion TV, Canal+ Sport), TV Biznes. 2.Kampania prasowa – w formie pasków na stronach poświęconych nieruchomościom emitowana w następujących tytułach prasy ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt) i prasie regionalnej w formie paska na pierwszej stronie (Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Wschodni, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Gazeta Lubuska, Echo Dnia, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Głos Szczeciński, Gazeta Poznańska, Gazeta Współczesna, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska, Życie Warszawy).3. Kampania w Internecie - reklama produktu na następujących witrynach: Wirtualna Polska, Onet, Interia, Gazeta, Expander, Money, Bankier, Puls Biznesu. 4.Reklama radiowa w stacjach
regionalnych. 5.Ulotki, plakaty i naklejki wieloformatowe w oddziałach banku. 6.Informacja na stronie internetowej Banku i Infolinii. 7.Promocja w punktach handlowych partnerów programu rabatowego za pomocą standów z ofertą zniżek i naklejek na wejściach do punktów.
- W kampaniach radiowych banku często wykorzystujemy piosenki. Te reklamy są na ogół dobrze odbierane przez konsumentów. Słucha się ich z przyjemnością. Taka kombinacja słów i muzyki stała się już pewnego rodzaju wizytówką PKO BP. Chcielibyśmy z tego skorzystać tworząc teraz kampanie telewizyjne. Reklama powinna trafić do szerokiej grupy mniej lub bardziej zamożnych odbiorców, wiec sposób wydal nam się odpowiedni. - mówi Kot Przybora z PZL.
- Zależy nam, aby klienci mogli realizować marzenia o własnym domu decydując się na kredyt hipoteczny w PKO Banku Polskim. Nasza oferta jest nieustannie wzbogacana i udoskonalana, co powoduje, że kredyt mieszkaniowy w PKO BP teraz jest jeszcze tańszy, bardziej elastyczny i bezpieczny i tak jest komunikowany w najnowszej kampanii – mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji w PKO BP. Osoby, które planują zakup mieszkania lub domu bez obaw mogą to realizować z kredytem mieszkaniowym Własny Kąt. Kredytem wybieranym, przez co trzecią osobę zaciągającą kredyt hipoteczny w naszym kraju.
Agencje odpowiedzialne za kampanie:
Kreacja ATL: PZL (Przybora Zaniewski Limited)Kreacja BTL: EURO RSCG 4DDom mediowy: Optimum Media OMD.