Warszawa. Otwarty POP na stacji metra Świętokrzyska
Od poniedziałku, 27 lipca ponownie otwarty jest Punkt Obsługi Pasażerów na stacji metra Świętokrzyska. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-16.00.
Punkt Obsługi Pasażerów jest usytuowany nad stacją pierwszej linii metra, w środkowej części galerii handlowej. W lokalu jest możliwość m.in. uzyskania informacji, wyrobienia Warszawskiej Karty Miejskiej, uprawnień Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz zakodowanie na Karcie zawieszonego wcześniej biletu długookresowego – poinformował Warszawski Transport Publiczny.
Obecnie czynnych jest czternaście POP-ów. Pasażerowie niezbędne sprawy mogą załatwić w punktach zlokalizowanych: przy siedzibie ZTM – ul. Żelazna 61, na Lotnisku Chopina, na pętli przy Dworcu Wschodnim (ul. Lubelska), w centrum handlowym Blue City oraz stacjach metra na linii M1: Młociny, Plac Wilsona, Dworzec Gdański, Ratusz Arsenał, Świętokrzyska, Centrum, Politechnika i Imielin. Czynne są także POP-y przy stacji Dw. Wileński oraz Księcia Janusza na linii M2. Uruchomione zostały także dwa mobilne Punkty Obsługi Pasażerów.