RegionalneWarszawaO jakości decyduje też kierowca autobusu

O jakości decyduje też kierowca autobusu

Szkoda, że ZTM nie zrobił takiej sondy...

O jakości decyduje też kierowca autobusu

01.10.2012 06:36

Zarząd Transportu Miejskiego pyta na swojej stronie internetowej, co najbardziej przeszkadza pasażerom w zachowaniu innych pasażerów, podczas korzystania z komunikacji miejskiej. Wybrano cztery zachowania, na które najczęściej wpływają skargi do ZTM. Są to: lokowanie wyjścia z pojazdu, utrudniając wysiadanie, głośne słuchanie muzyki, rozmowy przez telefon komórkowy i nieustępowanie miejsca osobom potrzebującym.

Pomyśleliśmy, że warto byłoby również zapytać pasażerów, co jest najbardziej nieprzyjemne w zachowaniach kierowców autobusów i tramwajów. Oni również uprzykrzają życie pasażerom i wpływają na jakość podróży.

Na liście częstych a niepożądanych zachowań kierowców ZTM-u można wymienić:

- Zamykanie drzwi przed nosem podbiegającego do pojazdu pasażera

- Styl jazdy przydatny bardziej przy przeworzeniu ziemniaków, niż ludzi

- Nieuprzejme zachowanie w stosunku do pasażerów

- Nieznajomość języków obcych

- Palenie papierosów w kabinie kierowcy podczas postoju na pętli

- Przekleństwa rzucane przez okno w stronę innych uczestników ruchu drogowego

Którą odpowiedź wybieracie?

Obraz
kierowca autobusuautobusytramwaje
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)