RegionalneWarszawaMysia 3 przyciąga gwiazdy

Mysia 3 przyciąga gwiazdy

Celebryci na otwarciu nowego, oryginalnego centrum handlowego

Mysia 3 przyciąga gwiazdy

07.10.2012 11:25

3 października na zakupowej mapie Warszawy pojawił się na dobre jeszcze jeden jasny punkt. Mysia 3 to nowoczesna przestrzeń handlowa typu concept store i nowa inwestycja zlokalizowana w samym centrum stolicy. Część sklepów działa tu wprawdzie od lipca, ale ze względu na prace związane z wykończeniem ostatnich butików, oficjalne otwarcie zostało zaplanowane właśnie na początek października.

Na Mysiej 3 pod jednym dachem na trzech piętrach znalazły się wyjątkowe marki, których nie ma w żadnym innym miejscu w Warszawie, m.in. Take a NAP oraz NAP CONCEPT STORE, COS, Universal Clothing Company, UEG , My Paris Mellow Yellow, COOKie/Kowalski, Berries&Co , Sperry Top Sider, NY CITY – butik z bielizną Elle McPherson, HankyPanky i DKNY oraz atelier Dawida Wolińskiego. W trzypiętrowej kamienicy w samym sercu miasta, przy Mysiej 3 powstała bowiem przestrzeń, w której można napić się kawy, wina, przekąsić to i owo z menu kuchni fusion, delektować się sztuką pomiędzy kolejnymi przymiarkami w "odzieżowym spa" - zachęcają pomysłodawcy - Trzecie piętro natomiast zostało wydzielone na konferencje i spotkania biznesowe. W przyszłości będą tu odbywać się także koncerty, wystawy i pokazy mody. Nie trzeba już wyjeżdżać do Berlina czy Londynu na zakupy, bo Warszawa doczekała się konceptu szytego na miarę Europejczyka*.*Idea concept store wpisuje się w modny na świecie trend indywidualizacji miejsc i
oferty handlowej. Warszawska inwestycja to alternatywa dla galerii handlowych w tradycyjnym stylu.

Wśród gości wieczoru pojawili się m.in. Agnieszka Perepeczko, Mariusz Czerkawski, Marina, Ania Bosak, Marysia Góralczyk, Jola Rutowicz, Anna Ibisz, czy Artur Orzech.

Każde zakupy poprawiają każdej kobicie nastrój, a taki koncept jak Mysia 3 przestaje nas zawstydzać wobec Berlina, Londynu czy Mediolanu. Sama jestem otwarta na nowości i myślę, że to super pomysł, aby połączyć sklepy z ciuchami z przestrzenią artystyczną, czyli czymś dla duszy i kulinarną, czyli czymś dla ciała. Do tego muzyka, wino, kawa, które sprawiają, że zakupy nabierają charakteru slow. Jestem absolutnie na tak - mówi Marina.

Zobaczcie , co o nowym miejscu myśli Jola Rutowicz i inne gwiazdy. W galerii poniżej możecie zobaczyć stylizacje gwiazd na tę okazję, w tym ekstrawagancką sukienkę Joli Rutowicz.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)