Trwa ładowanie...

Happening "Karp z ludzką twarzą"

Chcą ograniczyć cierpienia zwierząt przed świętami!

Happening "Karp z ludzką twarzą"
d4a2s9k
d4a2s9k

Klub Gaja, w ramach kampanii Jeszcze żywy KARP 2012, będzie zachęcał Warszawiaków do zmian postaw społecznych i przyzwyczajeń konsumentów w celu ograniczenia cierpienia tych zwierząt.

W związku z tym organizują* jutro (piątek, 14 grudnia) Happening „Karp z ludzką twarzą. Twarze znanych aktorów – ambasadorów w połowie zamalowane wizerunkiem karpia maja jednocześnie „mówić” w jego imieniu. *Aktorzy pojawią się o godz. 11.30 na ulicach Chmielnej i Szpitalnej, a także w innych punktach miasta – wszędzie tam gdzie dotrą sympatycy kampanii, którzy na swoją twarz nalepią kalkomanię (tatuaż wodny) z obrazkiem karpia.

Klub Gaja będzie także rozdawać przechodniom oryginalne kartki pocztowe z wizerunkiem ambasadorów polskich karpi.

Sprzedaż karpia z lodu czy chłodni, tak jak innych ryb, zmniejsza stres i ból ryb, i takie rozwiązanie proponujemy konsumentom. Forma handlu (transport - przetrzymywanie w basenach – sprzedaż żywcem), którego początki sięgają PRL nie powinien być kontynuowany w XXI wieku. - czytamy na stronach Gai. - Żywe karpie wielokrotnie wyławiane podczas sprzedaży detalicznej są narażone na zranienia, otarcia i stres. Pakowane żywcem do reklamówek – na śmierć przez duszenie.

d4a2s9k

W tym roku kampania po raz pierwszy ma swoją stronę internetową – www.jeszczezywykarp.pl profesjonalne spoty radiowe i telewizyjne, bannery, plakaty, funpage na Facebook. Kampanię wspierają ambasadorzy - aktorzy: Magdalena Różczka, Magdalena Popławska, Julia Pietrucha, Bartłomiej Topa oraz Robert Makłowicz, publicysta i kucharz. W tym roku dołączył do kampanii aktor i prezenter - Daniel Wieleba.

d4a2s9k
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4a2s9k
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj