Wariograf w kampanii reklamowej 'Życia na Gorąco'

Profesjonalnemu badaniu wariografem poddadzą się pracownicy Działu Reklamy 'Życia na Gorąco' w trakcie spotkań z klientami.

08.03.2007 07:10

To wielki finał trwającej ponad miesiąc kampanii B2B „Życia na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer). Od 7 marca na stronie http://www.prawdaozyciu.pl/ pracownicy Działu Reklamy, śpiewając piosenkę „Oh, życie kocham cię nad życie”, zaproszą klientów na spotkanie, podczas którego, podłączeni do wykrywacza kłamstw, odpowiedzą na pytania dotyczące pisma jako medium reklamowego.

Za kreację, mediaplan, przygotowanie i koordynowanie kampanii odpowiada Agencja Tomorrow.

Celem kampanii było uwiarygodnienie „Życia na Gorąco” jako medium reklamowego w oczach szefów działów marketingu i media plannerów.

Motywem przewodnim kampanii jest stopniowo budowana historia sądowa. Główną jej siłą były cztery mailingi do potencjalnych klientów „Życia na Gorąco”. 250 osób, począwszy od 29 stycznia, co tydzień, otrzymywało tajemnicze przesyłki – czerwone pudełka z napisem Zostań naszym sędzia. W środku znajdywały się: Młotek sędziowski z podkładką i z zaproszeniem do zostania sędzią „Życia na Gorąco” oraz zapoznawania się z materiałami dowodowymi, które będą przychodzić co tydzień.

Damska torebka zawierająca produkty różnych marek, których używają czytelniczki pisma. Na podstawie danych GUS i TGI Tomorrow oszacowało potencjał zakupowy czytelników „Życia na Gorąco” oraz kwotę, jaką wydają na podstawowe dobra konsumpcyjne – około 2 miliardów zł.

Zeznania świadków – 5 prawdziwych historii kobiet wybranych spośród 3 500 000 czytelników pisma. Pod zdjęciem każdej z bohaterek podany jest numer telefonu, pod który można zadzwonić i potwierdzić wiarygodność świadka i jego opinie na temat „Życia na Gorąco”.

Gadżet - wykrywacz kłamstw, dzięki któremu można przetestować prawdomówność kogo się tylko chce. Gadżet ma zachęcać do umówienia się na spotkanie z pracownikami Działu Reklamy pisma, w trakcie którego poddadzą się oni badaniom prawdziwym wariografem. Ten mailing został też zaadresowany do przedstawicieli domów mediowych. W efekcie gadżet – wykrywacz kłamstw został wysłany do 500 osób.

Kampanię mailingową wzmacniają reklamy w Internecie i prasie branżowej.

- W pomyśle Tomorrow na kampanię przekonało nas odważne podejście do komunikacji z klientem biznesowym – mówi Michał Staszewski, Dyrektor Działu Reklamy Prasy Kobiecej Poradniczo-Rozrywkowej w wydawnictwie Bauer. – W kampanii musieliśmy się zmierzyć ze stereotypami o piśmie – mówi Tomasz Graszewicz Head of Strategy w Tomorrow. A to duże wyzwanie. Zdecydowaliśmy, że największy efekt uzyskamy, jeśli zachęcimy potencjalnych klientów do wydania samodzielnych sądów o „Życiu na Gorąco” na podstawie cykliczne dostarczanych przez nas dowodów. Stąd hasło kampanii – Zostań naszym sędzią – dodaje Graszewicz.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)