Walentynkowa kampania czekoladek Milka
Gruppa 66 Ogilvy przygotowała dla Kraft Foods Polska walentynkową kampanię czekoladek Milka.
13.02.2007 07:10
Adaptacja utrzymana jest w konwencji świata świstaków i ma zachęcić do obdarowywania ukochanych osób pralinami ze specjalnej limitowanej edycji I Love Milka w kształcie serc.
Kampania trwa od 1 do 14 lutego, obejmuje największe stacje telewizyjne, wybrane kina, outdoor oraz ambient - tramwaje w największych miastach.
Po stronie Klienta za kampanię odpowiada Michał Podkrólewicz (Senior Brand Manager) i Urszula Anglik (Product Manager).
Kreację dla klienta przygotował zespół Ireneusza Brody, Creative Group Head w Gruppa66 Ogilvy. Za bieżącą koordynację działań dla klienta odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Director Gruppa66 Ogilvy. Producentem spotu jest dom produkcyjny Design Direct, pod kierownictwem Anny Lewczuk.
Planowanie i zakup mediów prowadził dom mediowy Starcom.