Walentynki z 'Gazetą Wyborczą'
Film na DVD, bezpłatny zeszyt z okolicznościowymi przepisami kulinarnymi oraz specjalna 'Gazeta na Walentynki' to propozycje GW na Dzień Zakochanych.
"Walentynki. Kolacja we dwoje" to specjalne wydanie Nowej Kuchni Polskiej z przepisami na romantyczną kolację z afrodyzjakami w roli głównej, które ukaże się we wtorek.
W środę, w nakładzie stołecznym, ukaże się „Gazeta na Walentynki”, a w niej konkursy, wybrane imprezy, propozycje prezentów oraz przepisy kulinarne Magdy Gessler i Karola Okrasy.
W Dzień Zakochanych do „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony film na DVD "Zakochani widzą słonie" – niezwykła i pełna humoru opowieść o miłości. Wydanie „Gazety Wyborczej” z płytą będzie kosztowało 4,99 zł., „Gazeta” będzie też dostępna bez płyty DVD, w zwykłej cenie 1,50 zł.
Dodatek „Walentynki. Kolacja we dwoje” jest wsparty kampanią telewizyjną (TVP1,2,3, TVN, TVN24, Polsat, TV4 oraz radiową w Radio ZET, PR3, Eska oraz rozgłośniach lokalnych, a także autopromocyjnie w „Gazecie Wyborczej”, w radio Złote Przeboje, Roxy FM oraz w TOK FM.
Sprzedaż wydania „Gazety Wyborczej” z filmem będzie promowana w kampanii telewizyjnej (TVP, TVN, Polsat), w Radio Zet oraz autopromocyjnie w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze”, w Radio Złote Przeboje, Roxy FM, TOK FM, oraz na portalu Gazeta.pl.
„Gazetę na Walentynki” wspiera kampania radiowa w stacjach: ESKA Warszawa, Złote Przeboje Warszawa, Radio PIN, a także kampania autopromocyjna na stołecznych stronach „Gazety Wyborczej” i w stołecznym wydaniu gazety bezpłatnej „Metro”.
Za kreację odpowiada Agencja DDB, planowanie mediów: dom mediowy Starlink.