Trwa ładowanie...
d30a1xb
20-10-2006 03:40

W Warszawie powstaje supermarket z samochodami

Prawie 50 modeli czterech różnych
producentów aut można będzie zobaczyć i kupić w wielomarkowym
salonie i serwisie, który zacznie działać na Targówku - informuje
"Życie Warszawy".

d30a1xb
d30a1xb

Pod jednym dachem będzie sprzedaż i serwis konkurencyjnych marek: Fiata, Suzuki i Nissana. W budynku obok jest Ford. Całość tworzy Centrum Motoryzacyjne Toruńska.

Klienci będą mogli kupić nowy samochód, przetestować go, wyleasingować, zaciągnąć kredyt czy serwisować, ale też ubezpieczyć i odsprzedać używany pojazd - podkreśla "ŻW".

To zwiastun przyszłości polskiej motoryzacji- komentuje Marek Konieczny, prezes Polskiej Izby Motoryzacji Consulting. W_ jednym miejscu klient może porównać ofertę konkurencyjnych producentów, dzięki czemu ma większą wiedzę, ale też oszczędza czas i pieniądze. Z drugiej strony, mniejsze koszty mają sprzedawcy samochodów_ - dodaje.

Koncerny motoryzacyjne nie zgadzały się na sprzedaż różnych marek w tym samym miejscu, ale przed trzema laty umożliwiły to unijne przepisy. Dziś już ok. 18% salonów samochodowych w Europie to wielomarkowe obiekty. Świetnie radzą sobie także w Czechach, na Słowacji czy na Węgrzech. W Polsce przebijają się z trudem. Stanowią ledwie 4% rynku i mają zwykle dwie marki, ale jednego producenta (np. Fiata i Alfa Romeo). (PAP)

d30a1xb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d30a1xb
Więcej tematów