W poniedziałek rusza wspólny projekt TVN i CNBC
Nowy kanał tematyczny grupy TVN- TVN CNBC Biznes rozpoczyna
nadawanie w poniedziałek o 21.00 - poinformował Roman Młodkowski,
dyrektor działu serwisów biznesowych TVN.
- Wystartujemy z produkcją telewizyjną w poniedziałek o 21.00. Trzeba będzie przyjść do budynku, by nas zobaczyć. Kanał będzie można na razie oglądać wyłącznie w wewnętrznej sieci kablowej w siedzibie TVN. Tak będzie przez kilka tygodni - powiedział Młodkowski w sobotę.
Zespół TVN CNBC Biznes przejmuje produkcję pasm biznesowych TVN 24. Począwszy od poniedziałkowego Bilansu o godzinie 23.10, programy te będą prezentowane w oprawie graficznej przygotowanej dla kanału TVN CNBC Biznes. Będą one również częścią ramówki kanału biznesowego.
Grupa TVN rozpocznie rozpowszechnianie programu TVN CNBC Biznes niezwłocznie po zakończeniu procesu koncesyjnego w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.
- Możemy rozpocząć nadawanie kanału TVN CNBC Biznes w każdej chwili. Jesteśmy gotowi zarówno od strony organizacyjnej i technicznej, jak i pod względem zapewnienia jego dystrybucji. Poszanowanie prawa wymaga jednak, abyśmy zaczekali do momentu wydawania formalnego dokumentu koncesji przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji - powiedział Olgierd Dobrzyński, członek zarządu Grupy TVN odpowiedzialny za rozwój biznesu.
Grupa TVN nadaje dwanaście programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango. Grupa TVN jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego - Onet.pl.
Grupa TVN i CNBC zawarły umowę o uruchomieniu we wrześniu wspólnego kanału biznesowego pod nazwą TVN CNBC Biznes. Kanał ten będzie bardziej kosztowny niż TVN Meteo, ale tańszy niż TVN 24.
Podobnie jak w przypadku innych kanałów tematycznych grupy TVN CNBC Biznes ma być rentowny po dwóch latach działalności.