W październiku ruszy nowy dziennik ogólnopolski
W połowie października ruszy kampania reklamowa nowego dziennika ogólnopolskiego. Jego wydawca, Polskapresse, rezerwuje właśnie czas reklamowy w telewizjach - dowiedziała się "Gazeta Prawna".
13.09.2007 07:02
Przedstawiciele domu mediowego zajmującego się planowaniem kampanii nowego dziennika spotykają się właśnie z pracownikami biur reklam największych stacji, żeby zarezerwować na październik czas pod reklamy tytułu Polskapresse.
Według "Gazety Prawnej", planowany termin rozpoczęcia kampanii to 17 października, a wydawcę interesuje rezerwacja czasu co najmniej do końca roku. W tym czasie na samą tylko telewizję planuje wydać ponad 10 milionów złotych. Do tego dojdą także inne media - reklama zewnętrzna, radio, a także internet. Na start gazety razem z całą kampanią reklamową wydawca zamierza wydać nawet 100 milionów złotych. (IAR)