Volvo: nowa przestrzeń wspólnych przeżyć
Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem 'nowa
przestrzeń wspólnych przeżyć', której celem jest prezentacja
konsumentom Volvo V70. Kampania ma produktowo - wizerunkowy
charakter. Potrwa do połowy listopada.
Kampania zakłada wykorzystanie outdooru, prasy, telewizji, Internetu i marketingu bezpośredniego.
Layouty reklamowe kampanii pojawią się głównie w mediach wnętrzarskich, motoryzacyjnych, biznesowych i podróżniczych, w tym: Elle Decoration, Villa, Harvard Business Review, Forbes, Manager Magazin, National Geographic czy Voyage.
Reklamy telewizyjne prezentowane będą w kanałach tematycznych, takich jak Discovery, Animal Planete, TVNTurbo czy TVN24.
Centralnie przygotowaną kreację adaptowała agencja Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management - Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland S.A. Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Po stronie Klienta za kampanię odpowiada Mariusz Nycz - Communication Manager Volvo Auto Polska