Trwa ładowanie...
d4lv4nn
Volvo
18-09-2007 08:00

Volvo: nowa przestrzeń wspólnych przeżyć


Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem 'nowa
przestrzeń wspólnych przeżyć', której celem jest prezentacja
konsumentom Volvo V70. Kampania ma produktowo - wizerunkowy
charakter. Potrwa do połowy listopada.

d4lv4nn
d4lv4nn

Kampania zakłada wykorzystanie outdooru, prasy, telewizji, Internetu i marketingu bezpośredniego.

Layouty reklamowe kampanii pojawią się głównie w mediach wnętrzarskich, motoryzacyjnych, biznesowych i podróżniczych, w tym: Elle Decoration, Villa, Harvard Business Review, Forbes, Manager Magazin, National Geographic czy Voyage.

Reklamy telewizyjne prezentowane będą w kanałach tematycznych, takich jak Discovery, Animal Planete, TVNTurbo czy TVN24.

Centralnie przygotowaną kreację adaptowała agencja Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management - Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland S.A. Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Po stronie Klienta za kampanię odpowiada Mariusz Nycz - Communication Manager Volvo Auto Polska

d4lv4nn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4lv4nn
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj