PolskaVII edycja konkursu Marketingu Bezpośredniego "Boomerang"

VII edycja konkursu Marketingu Bezpośredniego "Boomerang"

Od 25 kwietnia 2005 roku do 20 maja 2005 roku można zgłaszać prace na organizowaną przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) VII edycję konkursu Marketingu Bezpośredniego "Boomerang".

28.04.2005 | aktual.: 28.04.2005 14:56

Głównym celem konkursu, jak co roku, jest promocja efektywności w działaniach marketingowych. Przedmiotem konkursu jest ocena i wyłonienie najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego lub prac z nimi związanych powstałych w 2004 roku, w następujących kategoriach:

1) Wysyłka bezpośrednia:

a) business to consumer (B2C)
b) business to business (B2B)

2) Program lojalnościowy:

a) business to consumer (B2C)
b) business to business (B2B)

3) Promocja sprzedaży:

a) business to consumer (B2C)
b) business to business (B2B)

4) Field & Event Marketing:

a) business to consumer (B2C) w miejscu sprzedaży (m. in. in-store, horeca)
b) business to consumer (B2C) poza miejscem sprzedaży (m. in. imprezy masowe, roadshow, happening)

5) Internet:

a) serwis internetowy
b) kampania internetowa, w tym również bazujące na Internecie kampanie interaktywne, wykorzystujące inne formy porozumiewania się m. in. telefon, SMS, MMS)

6) Marketing mobilny

7) Telemarketing:

a) business to consumer (B2C)
b) business to business (B2B)

8) Direct Response Advertising (m. in. prasa, TV, sprzedaż katalogowa)

9) Kampania zintegrowana:

a) business to consumer (B2C)
b) business to business (B2B)

10) Non-profit

11) Boomerang Design - kategoria oceniająca prace wyjątkowe pod względem poziomu kreatywności i atrakcyjności warstwy wizualnej zgłaszanej kampanii lub pracy

12) Boomerang Ambient - kategoria oceniająca projekty, wykorzystujące najoryginalniej niestandardowe kanały komunikacji

13) Boomerang OPEN - kategoria dla wszystkich wyjątkowych kampanii lub pojedynczych prac, trudnych do zakwalifikowania do którejś z powyższych kategorii. W tej kategorii nie ma obowiązku określania efektywności

14) Salon Odrzuconych - kategoria oceniająca kampanie, które zostały przedstawione klientom jednak nie zostały zaakceptowane przez nich.

Zgłoszone prace konkursowe będą oceniane przez jury złożone z przedstawicieli najbardziej znanych korporacji międzynarodowych, firm telemarketingowych, agencji interaktywnych oraz agencji reklamowych typu marketing services w Polsce. Przewodniczącą jury będzie Małgorzata Rokita – dyrektor marketingu firmy Procter & Gamble. Gala rozdania „Boomerangów” odbędzie się 16 czerwca o godz. 19.00 w kamienicy przy ul. Fredry 6 i poprowadzi ją Piotr Bałtroczyk.

Szczegółowe informacje o konkursie, regulaminach oraz zasadach zgłaszania prac można znaleźć na stronie internetowej konkursu: www.boomerang.smb.pl

Sponsorzy główni konkursu: Acxiom, Bols i Prografix

Patroni medialni konkursu: Business Week, Radio PiN, Brief, Wirtualna Polska, Wirtualne Media, Bankier.Pl, Business Media, Jet Mail/IMPartner

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)