Vegeta rozpoczyna kampanię prasową
Pod koniec marca pojawiły się w prasie reklamy przyprawy uniwersalnej Vegeta - flagowej marki firmy Podravka.
11.04.2007 | aktual.: 11.04.2007 07:16
Przewodnie hasło kampanii prasowej „Smak pełen wspomnień” uzupełnia zdanie „W polskiej kuchni od 1959”.
„Vegeta to przyprawa chorwacka, jednak od tak dawna używana w kuchni polskiej, że stała się tutaj synonimem przyprawy uniwersalnej. Dlatego w naszej kampanii podkreślamy, że produkt ten jest nierozerwalnie związany z polską tradycją kulinarną” – mówi Vlatka Grebiennik, Product Manager Vegety w naszym kraju.
Kampania prowadzona jest przede wszystkim w pismach kobiecych, takich jak: „Claudia”, „Gala”, „Naj”, „Pani Domu”, „Poradnik domowy”, „Przyjaciółka”, „Tina” oraz tygodniku ‘Wprost” i magazynie „Moje Gotowanie”. W poszczególnych tytułach ukazywać się będą standardowe formy reklam, a także advertoriale i sponsorowane cykle porad oraz przepisów do kolekcjonowania. Podravka zdecydowała się także na objęcie patronatem specjalnego wydania tygodnika „Przyjaciółka” o tematyce grillowej. Działania reklamowe będą prowadzone w kwietniu i maju. Ich grupę docelową stanowią kobiety w wieku powyżej 30 lat podejmujące decyzje zakupowe.
Kampania prasowa jest kontynuacją marcowej kampanii telewizyjnej. Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.