Uwaga – wysoki rachunek
Telefoniczne powiadomienie o nagłym wzroście wysokości rachunku uruchomi Telekomunikacja Polska S.A. Pilotażowa wersja takiego rozwiązania działa już w Sandomierzu; jesienią będą mogli z niego skorzystać klienci z całej Polski. Dodatkowa usługa będzie bezpłatna.
16.07.2003 16:53
Zastosowane rozwiązanie na bieżąco porównuje liczbę rozmów telefonicznych i średnią wartość rachunków z danymi z poprzednich trzech miesięcy. Monitorowane są głównie połączenia do sieci komórkowych, międzynarodowe oraz z numerami 0-700. Po analizie danych, w przypadku i nagłego wzrostu ruchu, konsultanci dzwonią do wybranych osób i informują o zagrożeniu czyli o tym, że ich najbliższy rachunek telefoniczny może być znacząco wyższy od poprzedniego.
Rozwiązanie pilotażowo testowane jest w Sandomierzu. Już po kilku dniach działania, aż 89 % klientów uznało, że jest ono korzystne i potrzebne.