Unilever wybrał Questię
Questia Communications Management Consultants podpisała umowę o współpracy z koncernem Unilever.
Współpraca obejmuje opracowanie strategii komunikowania i wdrożenie programu znakowania produktów żywnościowych, który skierowany jest do konsumentów. Questia została wybrana przez Unilever w drodze przetargu, w którym uczestniczyły trzy agencje PR, zaś umowę podpisano na czas nieokreślony.
„Questia przedstawiła nam najbardziej pogłębioną i najciekawszą analizę sytuacji oraz zagadnień związanych z projektem. Agencja mile zaskoczyła nas także zaproponowaną strategią – odważną i niestandardową, pełną ciekawych, kreatywnych rozwiązań i jednocześnie bardzo dobrze uzasadnioną” – powiedział Wojciech Tomczak – dyrektor ds. komunikacji w Unilever Polska S.A.
Międzynarodowy program znakowania wybranych produktów żywnościowych realizowany przez Unilever na polskim rynku ma na celu ułatwienie konsumentom dokonywania wyborów prowadzących do lepszej, zdrowszej diety. Zadaniem Questii jest opracowanie założeń strategicznych procesu komunikowania, przygotowanie materiałów informacyjnych, współpraca ze środowiskami opiniotwórczymi oraz działania B2B.