Udany start "Dziennika"
W ciągu pierwszych dwóch tygodni "Dziennik" osiągnął średnią sprzedaż przekraczającą poziom 200 000 egzemplarzy.
09.05.2006 13:14
'Dziennik', którego pierwszy numer ukazał się 18 kwietnia, osiągnął w ciągu pierwszych dwóch tygodni obecności na rynku średnią sprzedaż znacznie przekraczającą poziom 200 tysięcy egzemplarzy- poinformował w komunikacie prasowym wydawca gazety koncern Axel Springer Polska (ASP).
- "Dziennik" osiągnął wynik, który znacznie przekracza nasze pierwotne oczekiwania i założenia biznes planu tego ambitnego przedsięwzięcia wydawniczego. Wiele wskazuje na to, że uda nam się ponownie poszerzyć rynek i pozyskać nowych czytelników dla prasy codziennej" - stwierdził Florian Fels, prezes Axel Springer Polska.
Wcześniej prezes Axel Springer zakładał, iż „Dziennik” będzie się sprzedawał na stabilnym poziomie 150 tys. Egzemplarzy.
- Pierwsze tygodnie i liczne odwołania innych mediów do naszych publikacji wyraźnie pokazują, iż stworzyliśmy medium, które będzie miało wkład w kształtowanie opinii publicznej w Polsce. Już teraz szerokim echem w życiu politycznym kraju odbiły się m.in. publikacje o pośle Piskorskim czy ministrze Wiecheckim - mówi Robert Krasowski, redaktor naczelny "Dziennika".
A jak Państwa zdaniem będą wyglądały dalsze losy gazety koncernu ASP. Czy "Dziennik" zdoła jeszcze poprawić swoją sprzedaż?