Tyskie dalej z piłkarską Reprezentacją Polski

Marka Tyskie przedłużyła kontrakt sponsorski z piłkarską Reprezentacją Polski.

14.08.2006 | aktual.: 14.08.2006 08:19

Jak podano w komunikacie zarząd Kompanii Piwowarskiej podpisał umowę sponsorską na mocy której marka Tyskie otrzymała prawa m.in. do umieszczania reklam podczas wszystkich meczy wyjazdowych polskiej Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. Tym samym Tyskie zostało oficjalnym sponsorem polskiej „jedenastki”. Umowa obowiązuje przez najbliższe 4 lata, do lipca 2010 roku.

Zawarta niedawno umowa sponsorska obejmuje 2 okresy eliminacyjne, tzn. mecze kwalifikacyjne Reprezentacji Polski do Mistrzostw Europy w 2008 roku oraz do Mistrzostw Świata w 2010 roku. W zamian za swoje zaangażowanie, marka Tyskie uzyskała prawo do posługiwania się tytułem oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski oraz prawo do umieszczenia logo na bandach reklamowych wokół boiska podczas wszystkich meczy Reprezentacji. Ponadto Tyskie będzie mogło umieszczać identyfikację wizualną marki na stadionach na których grać będą Polacy, prowadzić własne akcje marketingowe a także - w ramach obowiązującego prawa - wykorzystywać wizerunek drużyny „biało-czerwonych” do celów reklamowych i promocyjnych.

„Tyskie – najchętniej kupowane piwo w Polsce i największa marka piwna w kraju – od dłuższego czasu z powodzeniem angażuje się w działania wspierające piłkę nożną, będąc wyjątkowym sponsorem sportu”. – mówi Bogusław Biszof, Wiceprezes Marketingu Kompanii Piwowarskiej. „Nasza dotychczasowa współpraca z Reprezentacją Polski układała się znakomicie, stąd decyzja o przedłużeniu kontraktu. Podobnie jak wielu Polaków, którzy podczas ostatniego Mundialu spontanicznie włączyli się w akcję marki Tyskie „Wywieśmy flagi. Pomóżmy naszym”, cały czas będziemy kibicować piłkarzom, życząc im zdobycia najwyższych laurów. Wierzę, że awans Polaków do Mistrzostw Europy powiedzie się. ” – dodaje Bogusław Biszof.

Podpisana umowa sponsoringowa jest kontynuacją działań marki Tyskie wspierających polską piłkę nożną. Wcześniej marka udzieliła finansowego wsparcia Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej, umożliwiającym tym samym zatrudnienie zagranicznego selekcjonera reprezentacji narodowej - Leo Beenhakkera.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)