Ty też możesz wypromować Warszawę i zarobić
O tydzień został przedłużony termin nadsyłania krótkich filmów na konkurs "Odwiedź Chopina w Warszawie". Wszyscy chętni do 26 października mogą zamieszczać swoje spoty na portalu MillionYou.com. To niezwykła okazja, by zaprezentować autorską wersję filmu promującego Warszawę. Do wygrania są nie tylko pieniądze, ale także szansa zagranicznej emisji własnej produkcji.
12.10.2009 | aktual.: 12.10.2009 18:19
Celem konkursu jest wyłonienie filmików promujących przyszłoroczne obchody Roku Chopinowskiego. Dodatkowo produkcje mają reklamować Warszawę na arenie międzynarodowej. Konkursowe filmy mają zachęcać obcokrajowców do odwiedzenia stolicy Polski, nie tylko przy okazji Roku Chopinowskiego. Dlatego oprócz talentu kompozytora podkreślone muszą być także atuty samego miasta.
Kryteria, które muszą spełnić produkcje, są ściśle określone w regulaminie. Maksymalny czas trwania spotu to 45 sekund, a plik nie może przekraczać 40 MB. Spośród zgłoszonych filmików wybranych zostanie 20 produkcji nominowanych do konkursu. Zostaną one przedstawione jury, które wyłoni zwycięzców. Nadesłane filmy oceniać będą: aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Agata Passent, operator Marian Prokop, reżyser Xawery Żuławski, przedstawiciele ratusza i portalu MillionYou.com.
Na finalistów czekają nagrody pieniężne w wysokości od tysiąca do trzech tysięcy złotych. Autorzy nominowanych filmików również otrzymają pieniądze: 500 zł. Ogłoszenie wyników nastąpi 3 listopada.
Zwycięskie spoty wezmą udział w międzynarodowej kampanii reklamującej Warszawę w zagranicznych mediach w ramach konkursu na Europejską Stolicę Kultury oraz Roku Chopinowskiego.
Polecamy w wydaniu internetowym www.polskatimes/Warszawa: Soyka i nowe piosenki Osieckiej