TVP zmienia sposób sprzedaży reklam
Od jesieni Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza zmiany w
systemie sprzedaży czasu antenowego.
Przez połowę okresu sprzedaży (dwa bądź trzy tygodnie), reklamy będzie można kupować tylko z cennika, przez drugą połowę - jedynie w ramach sprzedaży pakietowej. Dzięki tym zmianom atrakcyjniejsze będą warunki tzw. zakupu cennikowego, ponieważ poprawi się relacja kosztów pomiędzy tym zakupem a zakupem pakietowym.
Wprowadzenie zmian w sposobie sprzedaży czasu przez Biuro Reklamy TVP jest odpowiedzią na oczekiwania rynku. - W ten sposób chcemy zagwarantować klientom lepszy dostęp do zasobów reklamowych oraz zapewnić realizację kampanii reklamowych o zaplanowanych przez nich parametrach - wyjaśnia nam Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu w Biurze Reklamy TVP.