TVP zdominowała Sylwestra i Nowy Rok
Serial 'Na dobre i na złe' najchętniej oglądanym programem 1 stycznia 2006 roku.
Najchętniej oglądanym programem w ostatni dzień 2005 roku był program muzyczny „Sylwester pod dobrą gwiazdą”, który przyciągnął przed telewizory 6,4 mln widzów (udział stacji w trakcie emisji programu wyniósł 43,4%). W pierwszy dzień roku największą ilość widzów zgromadził serial „Na dobre i na złe” – 7,8 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się „Teleexpres” z oglądalnością 7,3 mln widzów.
Opis
Stacja
Data
AMR
SHR %
NA DOBRE I NA ZLE
TVP2
01-01-2006
7 871 102
52,43%
TELEEXPRESS
TVP1
01-01-2006
7 341 893
47,37%
SYLWESTER POD DOBRA GWIAZDA
TVP2
31-12-2005
6 370 855
43,39%
MARZENIA MARCINA DANCA
TVP2
31-12-2005
6 091 200
40,20%
WIADOMOSCI
TVP1
01-01-2006
6 068 290
34,45%
SZANSA NA SUKCES
TVP2
01-01-2006
5 499 716
38,40%
EUROPA DA SIE LUBIC
TVP2
01-01-2006
5 314 884
29,32%
KOWBOJ Z SZANGHAJU
TVP1
01-01-2006
5 159 576
30,10%
PANORAMA
TVP2
31-12-2005
5 036 856
35,09%
PUCHAR SWIATA W SKOKACH
TVP1
01-01-2006
4 874 793
34,57%
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że pierwszy dzień nowego roku skłania do większej konsumpcji telewizji niż jakiekolwiek inne dni wolne. 31 grudnia 2005 roku statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 5 godzin i 26 minut (czyli o 21 minut dłużej niż rok temu), 1 stycznia – 6 godzin (o 10 minut krócej niż rok temu).
W czasie 31 grudnia – 1 stycznia najwięcej widzów przyciągnęła Jedynka – 32,3%. Na drugim miejscu znalazła się stacja TVP 2 z udziałami 23,1%, na trzecim Polsat – 14%, na czwartym TVN – 12%.
Target
Total Individuals
Variable
31.12.05
01.01.06
Channel
SHR %
SHR %
TVP1
25,91%
32,33%
TVP2
28,34%
23,09%
Polsat
15,35%
13,58%
TVN
12,00%
11,57%
TVN7
1,01%
1,38%
TV4
2,42%
2,59%
TVPReg/TVP3
4,11%
4,68%
TN/TVPULS
0,33%
0,36%
Tele5
0,28%
0,27%
Grupa 16-49
Variable
31-12-05 - 01-01-06
31-12-04 - 01-01-05
Channel
SHR %
TVP1
24,58%
31,00%
TVP2
24,69%
20,48%
Polsat
19,16%
14,98%
TVN
13,36%
13,34%
TVN7
0,95%
1,68%
TV4
2,62%
3,05%
TVP3
3,36%
3,97%
TN/TVPULS
0,28%
0,32%
Tele5
0,30%
0,30%