PolskaTVN Gra ruszy we wrześniu

TVN Gra ruszy we wrześniu

TVN SA zaprezentowała szczegóły najnowszego kanału tematycznego o charakterze rozrywkowym - TVN Gra.

05.08.2005 | aktual.: 05.08.2005 07:51

TVN Gra, który ma być kanałem nadającym przez całą dobę, ruszy na początku września, gdy tylko z KRRiT dotrze oficjalna informacja o przyznaniu koncesji.

Osobą odpowiedzialną za uruchomienie nowego kanału TVN Gra jest Małgorzata Gratys, która od 2002 r. pełni funkcję Szefa Zespołu Sprzedaży Specjalnej TVN. Wraz ze swoim zespołem wprowadziła do TVN programy z gatunku Call TV, na których oparta będzie ramówka programowa kanału TVN Gra.

Gratys kierowała wprowadzeniem i rozwojem interaktywnej komunikacji z widzami TVN, była współtwórcą sukcesu multimedialnego programu Big Brother. Odpowiada za wykorzystanie nowych technologii telekomunikacyjnych w TVN. Obecne obowiązki Szefa Sprzedaży Specjalnej będzie łączyć z kierowaniem nowym kanalem TVN Gra.

- W ramówce TVN Gra przygotowaliśmy kilka pozycji programowych: "Diablo i Angelo" - poranny animowany program na rozbudzenie, w którym widzowie będą mogli usłyszeć wiadomości sms wysłane przez siebie, "Misja specjalna" - program interaktywny nawiązujący do filmów akcji, szybki, dynamiczny i zaskakujący, "Fotogra" - program, w którym zajmujemy się konkursami obrazkowymi a więc spostrzegawczość i wyobraźnia na pierwszym miejscu, "Seans filmowy" - świat filmu, gwiazd, ploteczki, wszystko to znajdzie swoje miejsce w tym programie, "Gra wstępna" wieczorny program o męskim charakterze i wiele innych, innych atrakcyjnych programów - poinformowała Gratys.

- W każdym programie na widzów czekają nagrody. Zwycięzcy konkursów będą mogli wygrać nagrody finansowe lub nagrody rzeczowe. Nagrody w naszych konkursach są wypłacane w ciągu 5 dni roboczych. - powiedziała Małgorzata Gratys. TVN przewiduje, że kanał zacznie zarabiać na siebie najpóźniej w ciągu dwóch lat.

- Biznesowe uzasadnienie jest proste - kontynuujemy strategię dywersyfikacji źródeł przychodów, tym razem nie sięgamy po budżety reklamowe. Naszym celem jest też utrzymanie nowoczesnego i zaawansowanego technologicznie wizerunku Grupy TVN. Mamy narzędzia, zdobyliśmy doświadczenie, potrafimy budzić w widzach emocje, zachęcić ich do interakcji przez telefon. Powstała baza produkcyjna, zaplecze redakcyjne i kompetencje zespołu, który gromadził doświadczenie począwszy od pierwszych edycji Big Brothera. To wszystko pozwala nam stosunkowo niedużym nakładem środków i czasu powołać Kanał TVN Gra do życia. - powiedział Piotr Walter, prezes zarządu TVN.

- Takie programy sprawdziły się w wielu krajach w Europie i nie tylko. Przy dzisiejszym rozwoju technologii przekazu kanał Call TV jest naturalnym krokiem. Im bardziej niekonwencjonalny, nowoczesny i interaktywny styl sprawdzenia się i rywalizacji, tym chętniej nasi widzowie biorą udział w oferowanych przez nas teleturniejach. Będziemy bawić, wciągać do rywalizacji, rozbudzać zainteresowania i weryfikować wiedzę - a wszystko to jeszcze okraszone możliwością wygrania wspaniałych nagród - dodał Walter.

Autorem logotypu TVN Gra jest Krzysztof Karnicki z ITI Film Studio. TVN Gra będzie kanałem bezpłatnym, a koszt uruchomienia szacuje się na 4-4,5 mln zł. Obecnie w skład grupy TVN wchodzi siedem kanałów: TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo i ITVN.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)