TV Nieruchomości ruszy w 2007 roku
Planowany na 2006 rok start pierwszego polskiego kanału poświęconego ofercie mieszkaniowej - TV Nieruchomości - prawdopodobnie przesunie się na przyszły rok.
29.06.2006 07:14
„Przede wszystkim zmieniły się udziały i udziałowcy. Nie bardzo mogę powiedzieć, bo akt notarialny podpisany będzie w przyszłym tygodniu” – informuje Wirtualnemedia.pl Paweł Kwaśniewski, członek zarządu i właściciel większościowego pakietu udziałów.
Dotychczasowy pakiet udziałów rozdysponowany był w następujący sposób: Michał Figurski (33 proc.), Michał Celmer (33 proc.), TOtamTO Media & TV (ok. 30 proc.). Paweł Kwaśniewski posiadał pakiet 3 proc. udziałów.
„Z tego względu, że zostałem większościowym udziałowcem, musi być zmiana we wniosku koncesyjnym. Nie wiem, czy tak jak ostatnio planowaliśmy, uda nam się wystartować już we wrześniu. Zostańmy przy terminie 2007 rok, ale z zastrzeżeniem, że może uda się wcześniej. Koncesja na nadawanie satelitarne nie jest potrzebna, aby zacząć emisję w kraju. Można nadawać z zagranicy. Oczywiście koncesja ułatwia współpracę z inwestorami” – mówi Paweł Kwaśniewski.
„Mamy podpisane umowy lub jesteśmy dogadani lub jesteśmy w końcowej fazie negocjacji z wieloma dystrybutorami sygnału, ale to jeszcze tajemnica handlowa” – mówi dalej.
TV Nieruchomości to nowy niekodowany kanał telewizyjny, który będzie dostępny w sieciach kablowych, pakietach telewizji cyfrowej oraz wprost z satelity przez 24 godziny na dobę.
Na program złoży się oferta mieszkaniowa rynku pierwotnego i wtórnego oraz nieruchomości komercyjne. Stacja będzie także prezentować działki budowlane, grunty rolne, lasy, zabytkowe pałacyki i dworki. W programie znajdzie się także oferta rynku budowlanego, poradniki, bankowe propozycje kredytowe, architektura wnętrz i wyposażenie mieszkań.
Codzienne 4 godziny premierowego programu uzupełnione zostaną o licytacje i telesklep, doradztwo prawne i najciekawsze nieruchomości z Unii Europejskiej.
Twórcy programu zapowiadają zintegrowanie platformy TV Nieruchomości. Platforma składać się będzie z przekazu telewizyjnego, call center, sprofilowanego serwisu internetowego oraz przygotowanego z myślą o klientach, działającego w dwie strony kanału informacji sms/mms.