Tunezja chce przyciągnąć Polaków
BrandStorm i Star Media pracują dla Tunezyjskie Urzędu d/s Turystyki.
Agencja reklamowa BrandStorm ICOM na zlecenie Tunezyjskiego Urzedu d/s Turystyki przygotowała wiosenną kampanię reklamową. Celem kampanii jest przedstawienie Tunezji jako idealnego miejsca wakacyjnego wypoczynku nie tylko ze względu na wysoki standard hoteli, ciepłe morze i piękne plaże, ale także dla turystów oczekujących więcej - gry na polach golfowych, zabytków kultury śródziemnomorskiej i wypraw na Sahare.
Kreacja nawiązuje do charakterystycznych elementów architektury tunezyjskiej, gdzie jak w kalejdoskopie pojawiają się co chwila inne możliwości spędzenia wolnego czasu, a pół-otwarte luki na początku i końcu symbolizują nieskończoną ilość atrakcji.
Autorem projektu jest Robert Kiesznowski, nowe hasto stworzył Pawel Binkowski i Robert Kiesznowski, a osobą odpowiedzialną za kontakt z klientem był Tomasz Kuzniak.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Star Media, od wielu lat współpracujący z BrandStorm. Senior media planner: Aleksandra Lepert.
Ze względu na umowę z klientem wysokość budżetu nie ujawniono.