Za ponad milion zł nowa kampania wizerunkowa Gdańska
'Gdańsk. Tu się żyje!'- to nazwa nowej kampanii wizerunkowej
Gdańska, która rozpoczyna się 14 kwietnia. Założeniem kampanii jest
promocja licznych atutów, które sprawiają, że Gdańsk jest miastem,
w którym warto studiować, pracować, zamieszkać.
14.04.2008 08:00
W ramach kampanii Gdańsk będzie widoczny nie tylko w mediach, ale również na ulicach olbrzymie reklamy wielkoformatowe (50 m.kw) pojawią się w centrach największych polskich miast, a ich uzupełnieniem będzie gęsta sieć billboardów i citylightów. Spora część kampanii outdoorowej udostępniona będzie Miastu bezpłatnie w ramach nagrody, którą firma AMS przyznała Gdańskowi w zeszłym roku w konkursie na najlepszy System Informacji Miejskiej.
Dopełnieniem działań promocyjnych będą reklamy prasowe w najpopularniejszych tygodnikach opinii oraz działania PR.
Kampania potrwa łącznie we wszystkich mediach przez ponad miesiąc: od 14 kwietnia do 18 maja. Jej całkowity koszt to ok. 1 100 000 zł brutto.
Kampanię przygotowała gdańska agencja reklamowa Mediafocus.