Trwa ładowanie...
d48wnot
Gdańsk
13-11-2007 08:00

Gdańsk: czas na nową strategię


Agencja Demo Effective Launching wygrała przetarg na opracowanie
koncepcji strategii marki Gdańsk do roku 2013.

d48wnot
d48wnot

Obecnie Gdańsk stoi przed tak ważnymi wyzwaniami jak organizacja EURO 2012, powstanie Europejskiego Centrum Solidarności czy starania o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Stworzenie Strategii marki Gdańsk do 2013 roku stało się więc niezbędne w kontekście właściwej koordynacji działań związanych z realizacją powyższych przedsięwzięć - mówi Anna Zbierska, kierownik Referatu Promocji Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Nowo wyznaczona strategia definiuje najważniejsze składowe marki Gdańsk o zasięgu lokalnym i globalnym. Plan komunikacji społecznej i marketingowej na lata 2008-2013 zawiera m.in. stworzenie z Gdańska globalnej marki i metropolii nr.1 w tej części Europy.

Strategia marki Gdańsk ma za zadanie przyciągać ludzi: mieszkańców, aby tu zostali; turystów, aby do miasta chcieli przyjeżdżać, a później wracać; inwestorów, aby znaleźli tu miejsce na swój biznes; studentów, aby w Gdańsku uczyli się, a koniec studiów nie kończył kontaktu z miastem - tłumaczy Jacek Sadowski, dyrektor generalny Demo.

Zwycięski projekt został opracowany przez zespół Działu Planowania Strategicznego Demp pod kierownictwem Macieja Dolaty i Moniki Hajdas.

d48wnot

W listopadzie rusza międzynarodowy projekt badawczy będący pierwszym etapem wdrażania strategii marki Gdańsk. Celem badania jest poznanie percepcji Gdańska w oczach Polaków i Europejczyków. Badanie umożliwi także weryfikację koncepcji strategicznej zaproponowanej w ramach konkursu oraz stanowić będzie podstawę do opracowania całości strategii komunikacji miasta.

Partnerem i wykonawcą badań jest TNS OBOP.

d48wnot
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d48wnot
Więcej tematów