Trójka: czas na nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych
Program Trzeci Polskiego Radia rezygnuje z podkładów w serwisach informacyjnych.
Przez cały Wielki Tydzień i Święta Program Trzeci Polskiego Radia zrezygnował z podkładów muzycznych emitowanych w serwisach informacyjnych. Decyzja spotkała się z entuzjastycznym odzewem ze strony słuchaczy.
„W tej chwili nie ma podkładów w serwisach informacyjnych, ale ponieważ pracujemy nad nową oprawą muzyczną serwisów, nie możemy wykluczyć, czy się nie pojawią w przyszłości. Pewne jest to, że stare podkłady już nie będą pod serwisami emitowane” – informuje nas Katarzyna Adamiak, specjalista ds. public relations Trójki Polskiego Radia.
Na dzień dzisiejszy stacja nie podaje, kiedy pojawią się zmodyfikowane podkłady.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
styczeń-marzec 2007
Styczeń-marzec 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM
22,40%
21,40%
Radio Zet
19,20%
18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia
12,90%
14,90%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia
6,60%
6,10%
Radio Maryja
2,20%
2,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia
0,70%
0,70%
Bis Polskie Radio
0,30%
0,70%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM
1,00%
0,80%
Radiostacja
0,90%
0,60%
Radio Wawa
0,80%
0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]
8,80%
7,90%
Audytorium [17]
5,10%
5,00%
Grupa AGORA [28]
3,80%
4,40%
Grupa AD.POINT [11]
1,80%
1,50%
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.