Trójka: czas na nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych

Program Trzeci Polskiego Radia rezygnuje z podkładów w serwisach informacyjnych.

Przez cały Wielki Tydzień i Święta Program Trzeci Polskiego Radia zrezygnował z podkładów muzycznych emitowanych w serwisach informacyjnych. Decyzja spotkała się z entuzjastycznym odzewem ze strony słuchaczy.

„W tej chwili nie ma podkładów w serwisach informacyjnych, ale ponieważ pracujemy nad nową oprawą muzyczną serwisów, nie możemy wykluczyć, czy się nie pojawią w przyszłości. Pewne jest to, że stare podkłady już nie będą pod serwisami emitowane” – informuje nas Katarzyna Adamiak, specjalista ds. public relations Trójki Polskiego Radia.

Na dzień dzisiejszy stacja nie podaje, kiedy pojawią się zmodyfikowane podkłady.

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku

styczeń-marzec 2007

Styczeń-marzec 2006

Stacje ogólnopolskie

Radio RMF FM

22,40%

21,40%

Radio Zet

19,20%

18,80%

Jedynka - Program 1 Polskiego Radia

12,90%

14,90%

Trójka - Program 3 Polskiego Radia

6,60%

6,10%

Radio Maryja

2,20%

2,50%

Dwójka - Program 2 Polskiego Radia

0,70%

0,70%

Bis Polskie Radio

0,30%

0,70%

Stacje ponadregionalne

Radio TOK FM

1,00%

0,80%

Radiostacja

0,90%

0,60%

Radio Wawa

0,80%

0,80%

Grupy radiowe

Grupa TIME [46]

8,80%

7,90%

Audytorium [17]

5,10%

5,00%

Grupa AGORA [28]

3,80%

4,40%

Grupa AD.POINT [11]

1,80%

1,50%

Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)