TP SA uruchamia nowe usługi zarządzalnej telefonii IP dla firm
Telekomunikacja Polska uruchomiła usługi IP PABX dla firm w oparciu o system telefonii IP Cisco.
13.11.2006 07:10
Usługa kierowana do średniej wielkości i dużych firm oraz firm wielooddziałowych umożliwia użytkownikom obniżenie kosztów eksploatacji i zarządzania systemem łączności oraz podniesienie wydajności pracy.
Usługa IP PABX tp daje możliwość prowadzenia rozmów pomiędzy oddziałami firmy w ramach sieci IP VPN, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. IP PABX tp oferuje również zestaw zaawansowanych funkcji usprawniających komunikację w firmie oraz integrację z aplikacjami biurowymi. W ramach usługi TP zapewnia serwer komputerowy z oprogramowaniem zarządzającym telefonią IP, komplet telefonów IP, instalację systemu dopasowanego do potrzeb klienta oraz utrzymanie, administrację i serwisowanie wszystkich urządzeń telefonii IP.
„Telefony stały się tak niezbędnym narzędziem pracy, że wiele firm nawet nie próbuje obliczyć całkowitych kosztów posiadania systemu telefonicznego z uwzględnieniem wszystkich składników. Tymczasem w wielu wypadkach, zwłaszcza większych firm, samo tylko połączenie sieci telefonicznej z teleinformatyczną i scentralizowanie zarządzania przynoszą wymierne oszczędności finansowe“ - powiedział Konrad Kobylecki, Członek Zarządu Telekomunikacji Polskiej.
„Oparcie firmowego systemu telefonicznego na telefonii IP umożliwia integrację z programami biurowymi oraz wdrażanie w przyszłości dodatkowych aplikacji – jak np. wideotelefonia IP, czy wideokonferencje IP, które pozwolą na podniesienie wydajności i komfortu pracy. Korzyści te będą niejednokrotnie nawet większe, niż same tylko oszczędności na taryfach telefonicznych, o których się słyszy najczęściej“ - powiedział Paweł Malak, dyrektor generalny Cisco Polska. „Oferowanie telefonii IP jako usługi przez największego operatora w Polsce dowodzi, że rozwiązanie to spełnia bardzo surowe wymagania dotyczące jakości i niezawodności“.