TP liczy na większy udział w rynku internetowym

Telekomunikacja Polska od 1 sierpnia ma nową ofertę szybkiej Neostrady (6 Mb/s.) przeznaczonej dla klientów indywidualnych.

02.08.2005 08:48

Dzięki niej oraz promocyjnej obniżce cen innych ofert liczy na wzrost udziału w rynku szerokopasmowego dostępu do Internetu.

"Spodziewamy się dalszego wzrostu naszego udziału w rynku, ale na tym etapie nie możemy podać konkretnych danych" - powiedziała na poniedziałkowej konferencji prasowej Kornelia Mathea, dyrektor ds. marketingu w dziale usług dla domu TP SA.

"Sądzimy, że użytkownicy szybkiej Neostrady 6 Mb/sek. będą stanowili parę procent naszej bazy" - dodała.

Nowa opcja 6Mb/s przeznaczona jest dla najbardziej wymagających użytkowników Internetu. To oferta dla osób, które potrzebują stałego, bardzoszybkiego dostępu do Internetu. TP oferuje im taką możliwość za 169 zł netto (206,18 zł z VAT przy umowie na 2lata), 199 zł netto (242,78 zł z VAT przy umowie na 1 rok) lub 291,58 zł z VAT (przy umowie na czas nieokreślony).

Klienci, którzy skorzystają z tej opcji, żeby odebrać zdjęcie wielkości1,5 MB będą potrzebować 2 sekundy, plik MP3 z piosenką (6 MB)- 8 sekund, a film np. 200 MB - 4,5 min. W porównaniu ze standardową neostradą 512 to 12 razy szybciej.

Jak poinformowała na poniedziałkowej konferencji prasowej dyrektor ds. marketingu dywizji usług dla domu TP Kornelia Mathea, do tej pory najszybszy dostęp szerokopasmowy dla klientów internetowych oferował operator sieci kablowej UPC Polska (4 MG na sekundę).

Drugą opcją, którą wprowadziła wczoraj TP jest 256 kb/s. Klienci, którzyzdecydują się na tę prędkość zapłacą za abonament 64 zł netto (78,08 z VAT) przy umowie na 12 miesięcy lub 103 zł netto (125,66 z VAT) przy umowie na czas nieokreślony. Osoby, które zdecydują się na podpisanie 12-miesięcznej umowy do 31 stycznia 2006 roku skorzystają z promocyjnej, tańszej ceny abonamentu - 59 zł netto (71,98 z VAT) przez cały okres obowiązywania umowy.

Dotychczas z oferty szerokopasmowego dostępu do Internetu ADSL,skorzystało już 888 tys. klientów TP (stan na koniec II kwartału 2005). To 618 tys. więcej niż przed rokiem. Do końca 2005 r. TP planuje ,że będzie ich ponad 1,1 mln.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)