Toni Hyyryläinen reklamuje Nordea Profit Plus
W sobotę, 15 marca, rusza telewizyjna kampania reklamowa polisy
Nordea Profit Plus.
14.03.2008 08:00
Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy, w którym ponownie wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena. W spocie wykorzystywany jest również motyw "cube" (charakterystycznego sześcianu), który z dużym sukcesem został wprowadzony w komunikacji dotyczącej konta osobistego Nordea Spektrum w styczniu br. W obecnej kampanii "cube" jest elementem tworzącym ścieżkę inwestycyjną, po której kroczy Toni. Ścieżka w symboliczny sposób ilustruje cechy produktu inwestycyjnego. Kostki jako stopnie prowadzące do zysku na jej końcu, podkreślają przewagę nad konkurencją.
Realizację kampanii ze strony Banku Nordea prowadzi Sławomir Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji. W Hand Made za przygotowanie kampanii odpowiada team kreatywny: Radek Jakubiak (copywriter) i Grzegorz Karwala (art director) oraz Joanna Pająk (account manager) i Artur Lalewicz (client service director). Spot wyreżyserowany został przez Piotra Rzeplińskiego. Produkcję filmową przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w TVN 24, oraz kanałach Discovery i wybranych stacjach tematycznych (AtMedia).
Kampania obejmuje także działania w prasie (ogłoszenia prasowe oraz inserty m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce i Metrze) oraz materiały w placówkach banku.
Kampanię przygotowała agencja Hand Made, media zakupił dom mediowy MPG.