Tomek i Przyjaciele - nowe czasopismo Egmontu
Egmont Polska wprowadza na polski rynek miesięcznik i książki na
podstawie popularnej bajki dla dzieci pt. Tomek i Przyjaciele.
Miesięcznik Tomek i Przyjaciele powstał z myślą o chłopcach w wieku 3-6 lat.
Bohaterowie bajki zachęcają dzieci do wykonywania zadań o różnym stopniu trudności: od prostych zgadywanek i kolorowanek, poprzez ilustrowane opowiadania uczące rozumienia tekstu, aż po zabawy rozwijające logiczne myślenie i spostrzegawczość. Dodatkowo w magazynie pojawi się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Do każdego numeru czasopisma dołączony zostanie plakat oraz brandowany prezent - w pierwszym będzie to nakręcana lokomotywa z torami.
Nakład: 60 tys. egzemplarzy, objętość: 32 strony, cena: 5,90 zł
Miesięcznik Tomek i Przyjaciele ukaże się na rynku 28 lutego 2008 roku. Debiut wsparty zostanie kampanią reklamową w telewizji w dniach 28.02 - 9.03 (TVP, TVN, Jetix, Cartoon Network, MiniMini), na witrynach sieci InMedio, w prasie (tytuły Egmont Polska) i w Internecie.
Kreacja spotu TV - DSK, zakup mediów - MPG.