Tomasz Zubilewicz w reklamie Actimela
Od początku października do połowy listopada potrwa kampania promocyjna "Podejmij wyzwanie Actimela!", firmy Danone.
13.10.2005 08:33
Mechanika akcji zawiera się w przekazie: "Jesteśmy przekonani, że jeśli będziesz pił jedną buteleczkę Actimela codziennie, przez dwa tygodnie, to poczujesz się lepiej. Jesteśmy tego tak pewni, że jeśli nie poczujesz różnicy - zwrócimy ci koszty zakupu 16 buteleczek".
Celem akcji jest przypomnienie właściwości produktu - naturalnego wzmacniania odporności - w nawiązaniu do jesiennej niepogody, a tym samym zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych konsumentów.
W czasie trwania akcji emitowany będzie 30'' spot TV, którego koncepcja kreatywna opiera się na wykorzystaniu postaci znanego prezentera pogody: Tomasza Zubilewicza. W trakcie pracy "przepowiadania pogody", Pan Tomasz jest zaskoczony nagłą ulewą. Jednak nic nie jest w stanie go zaskoczyć, bo regularnie pije ACTIMEL, a to pomaga mu budować odporność organizmu na zagrożenia związane z niskimi temperaturami i słotą.
Spot jest skierowany głównie do matek oraz dorosłych i pojawia się w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TVN Meteo, TV4, Polsacie. Kreacją spotu reklamowego opracowała agencja Young&Rubicam. Media zaplanowała agencja MediaCom.
Dodatkowo prowadzone są działania trade marketingowe w hipermarketach, supermarketach, halach cash&carry i hurtowniach obejmujące samplingi i animacje. Za realizację akcji oraz kreacje materiałów POS odpowiada EuroRSCG 4D.
Wsparcie komunikacyjne w internecie zapewnia specjalnie przygotowana na potrzeby akcji strona www.actimel.pl/promocja Odwiedzający stronę internauta może m.in. wziąć udział w konkursie "Pisz ActiBloga - wygrywaj nagrody" oraz dowiedzieć się jak zadbać o odporność swojego organizmu w okresie jesiennych deszczy i spadku temperatury. Za kreację i wykonanie strony odpowiada agencja HYPERmedia.