Tina zwiększa objętość i zmienia makietę
2 stycznia wchodzi do sprzedaży nowa wersja tygodnika "Tina" w większej objętości (60 stron) i z nową, odświeżoną okładką i makietą.
Powiększono objętość działów: Moda (o kolumny poświęcone trendom i nowościom), Uroda (o rozkładówkę poświęconą trendom i inspiracjom oraz o kolumnę poświęcona nowościom kosmetycznym), Zdrowie ( o dwie kolumny poradniczo-informacyjne). Ponadto rozbudowano dział Psychologia (na stałe dwie rozkładówki poświęcone wychowaniu dzieci i relacjom damsko-męskim) oraz Kuchnia (dwie dodatkowe kolumny "Pełen obiad krok po kroku").
"Tina" ma teraz także zajmować się w obszerniejszy niż dotychczas sposób poradami prawnymi i konsumenckimi (przewodnik po przepisach, przybliżanie nietypowych form zatrudnienia, poradnik dla szukających pracy, porady prawne w formie przewodnika - przytoczenie i objaśnienie przepisów).
W nowym layoucie znajdą się także nowe formy: reportaż "kto ma rację" ( o konflikcie opowiadają dwie strony sporu), Klub XXL ( relacje osób dorosłych, którym udało się odchudzić siebie lub dzieci, męża plus komentarz ekspertów), oraz "Dobre rady dla Ciebie, domu, rodziny" ( 2 dodatkowe strony poświęcone testom, przeglądom produktów, drobnym naprawom i konserwacji sprzętów).
Najnowsza "Tina" będzie promowana w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4 I TVN 7), radiu (RMF, Radio Zet), oraz w tytułach Wydawnictwa Bauer. Za realizację nowej kampanii z wykorzystaniem wizerunku popularnej aktorki, Magdaleny Stużyńskiej, odpowiada agencja Happy Hours, za zakup mediow Mediaedge:CIA.
2006
wrzesień
sierpień
Średni nakład jednorazowy
Sprzedaż ogółem
Średni nakład jednorazowy
Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka
582650
331048
595762
355355
Pani Domu
622385
318465
611151
375499
Tina
499559
299154
533817
331224
Naj
543659
295369
553975
361022