Tina zwiększa objętość i zmienia makietę

2 stycznia wchodzi do sprzedaży nowa wersja tygodnika "Tina" w większej objętości (60 stron) i z nową, odświeżoną okładką i makietą.

Powiększono objętość działów: Moda (o kolumny poświęcone trendom i nowościom), Uroda (o rozkładówkę poświęconą trendom i inspiracjom oraz o kolumnę poświęcona nowościom kosmetycznym), Zdrowie ( o dwie kolumny poradniczo-informacyjne). Ponadto rozbudowano dział Psychologia (na stałe dwie rozkładówki poświęcone wychowaniu dzieci i relacjom damsko-męskim) oraz Kuchnia (dwie dodatkowe kolumny "Pełen obiad krok po kroku").

"Tina" ma teraz także zajmować się w obszerniejszy niż dotychczas sposób poradami prawnymi i konsumenckimi (przewodnik po przepisach, przybliżanie nietypowych form zatrudnienia, poradnik dla szukających pracy, porady prawne w formie przewodnika - przytoczenie i objaśnienie przepisów).

W nowym layoucie znajdą się także nowe formy: reportaż "kto ma rację" ( o konflikcie opowiadają dwie strony sporu), Klub XXL ( relacje osób dorosłych, którym udało się odchudzić siebie lub dzieci, męża plus komentarz ekspertów), oraz "Dobre rady dla Ciebie, domu, rodziny" ( 2 dodatkowe strony poświęcone testom, przeglądom produktów, drobnym naprawom i konserwacji sprzętów).

Najnowsza "Tina" będzie promowana w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4 I TVN 7), radiu (RMF, Radio Zet), oraz w tytułach Wydawnictwa Bauer. Za realizację nowej kampanii z wykorzystaniem wizerunku popularnej aktorki, Magdaleny Stużyńskiej, odpowiada agencja Happy Hours, za zakup mediow Mediaedge:CIA.

2006

wrzesień

sierpień

Średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

582650

331048

595762

355355

Pani Domu

622385

318465

611151

375499

Tina

499559

299154

533817

331224

Naj

543659

295369

553975

361022

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)