"Tina" liderem tygodników dla pań w I kw. 2008
"Tina" pozostaje najpopularniejszym tygodnikiem poradnikowym dla
kobiet, utrzymując w pierwszym kwartale bieżącego roku sprzedaż na
poziomie prawie 400 tys. egzemplarzy. Inne tytuły z tego segmentu
kupowało o wiele mniej czytelników niż przed rokiem.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w pierwszym kwartale 2008 sprzedaż ogółem w wysokości ponad 397 egzemplarzy (wzrost o 0,3 proc.).
Pozostałe poradnikowe tygodniki dla kobiet zanotowały znacznie niższą sprzedaż w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2007 roku. Drugą w rankingu "Przyjaciółkę" kupowało o 62 tys. mniej osób niż przed rokiem, trzecia w zestawieniu "Pani Domu" (Axel Springer Polska) straciła w tym czasie 31 tys. czytelników, natomiast sprzedaż "Naj" (G+J Polska) spadła o 66 tys. egzemplarzy.
I kwartał
* * 2008 * * 2007 * *
* * Średni Sprzedaż Średni Sprzedaż
ZKDP nakład ogółem nakład ogółem
* * jednorazowy * * jednorazowy * *
Tina 532 728 397 197 556 348 395 787
Przyjaciółka 443 115 282 598 583 288 345 061
Pani Domu 434 545 230 645 498 110 262 193
Naj 376 855 189 995 510 375 256 820