Telezakupy w telewizji Trwam
"Rzeczpospolita" pisze, że od czwartku TV
Trwam będzie nadawać pasma telezakupowe. Reklamodawcy chcą
sprawdzić, jak skuteczna jest stacja ojca Tadeusza Rydzyka, i...
zarobić.
04.05.2006 | aktual.: 04.05.2006 06:17
Umowę z TV Trwam podpisał w zeszłym tygodniu szef firmy Telezakupy Mango Maciej Bukowski. Zgodnie z nią, cztery razy dziennie, od godz. 7 do 16, przez kwadrans pojawi się pasmo telezakupowe. Będzie wyjątkowe, bo produkty w nim reklamowane nie znajdą się w żadnej innej stacji. Dzięki temu, jeśli ktoś zamówi dany produkt, będzie wiadomo, że oglądał TV Trwam.
Chcemy w ten sposób sprawdzić, jaki potencjał reklamowy ma stacja - mówi Bukowski. Chce go sprawdzić także sama telewizja, która w marcu rozpoczęła sprzedaż reklam. Umowa została podpisana do końca roku. Bukowski nie chce zdradzić kwoty, jaką zapłaci telewizji ojca Tadeusza Rydzyka.
W paśmie telezakupowym będą reklamowane dwie, wybrane przez Mango, kategorie produktów: sprzęt gospodarstwa domowego oraz produkty dla pań. Bukowski będzie przecierał szlak, którym wkrótce mogą podążyć także inne firmy.
Pasma telezakupowe pojawiają się też w innych stacjach - zarówno w komercyjnych, jak i publicznych. Wszystkie sieci kablowe nadają 24-godzinny kanał Telezakupy Mango, na którym - oprócz drabin, mikserów, patelni czy kremów z kolagenem można obejrzeć również reklamy telefonicznego tarota czy serwisów randkowych - przypomina "Rzeczpospolita". (PAP)