Telewizyjna premiera NTT Corrino
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki NTT Corrino,
notebook'ów produkowanych przez warszawską spółkę NTT System S.A.
Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach i potrwa do końca
listopada.
29.10.2007 08:00
Pierwszy etap kampanii zaplanowany został na okres od 24 do 30 października.
W tym czasie spot reklamowy będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: Discovery, Discovery Science, Discovery Civilisation, TVN7, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TV 4, Animal Planet oraz Polsat.
W drugim etapie, od 15 do 30 listopada, zakres kampanii zostanie poszerzony o TVN i regionalne stacje telewizji publicznej.
Kampania reklamowa prowadzona jest wspólnie z firmą Intel. Nad jej przebiegiem czuwa warszawska agencja Lemon Group.
Cel kampanii: wsparcie reklamowe dla notebook'ów marki NTT Corrino
Klient: NTT System S.A.
Przedstawiciel klienta: Tomasz Rajca
Agencja: Lemon Group
Przedstawiciel agencji: Adrian Rutecki
Media: TV
Czas trwania: październik - listopad 2007 r.