Teleturniej Polsatu popularny w Czechach


Znany z Polsatu teleturniej "Gra w Ciemno" emitowany od stycznia w
czeskiej telewizji cieszy się dużą popularnością. Kolejne odcinki
należącego do grupy producenckiej ATM formatu ogląda ponad pół
miliona naszych południowych sąsiadów.

13.03.2008 08:00

Grupa ATM sprzedała czeskiej stacji telewizyjnej Czech TV1 licencję na 43 odcinki teleturnieju "Gra w ciemno". Od stycznia 2008 roku program emitowany jest co tydzień w każdą niedzielę o godz. 17:20 pod wdzięcznym tytułem "Naslepo". Co najważniejsze, teleturniej odnotowuje bardzo dobre wyniki oglądalności i rosnący udział w rynku. Co tydzień przyciąga przed ekrany 20% docelowej grupy widowni telewizyjnej (SHR), co daje mu drugą pozycję wśród programów emitowanych w tym paśmie w najważniejszych czeskich stacjach telewizyjnych.

"Gra w ciemno" to teleturniej, w trakcie którego jego uczestnicy nie wiedzą o ile pieniędzy grają, ile zgromadzili już na koncie, a także czy udzielili poprawnej odpowiedzi na zadane pytanie. "W ciemno" muszą podejmować ważne decyzje dotyczące całej dotychczasowej wygranej, ryzykując jej utratę. W Polsce teleturniej emitował w latach 2005-2007 Polsat, a prowadził Krzysztof Ibisz.

"Gra w ciemno" nie jest jedynym formatem wyprodukowanym przez Grupę ATM, do którego prawa kupiła zagraniczna stacja telewizyjna. Z powodzeniem sprzedajemy licencje na autorskie programy odbiorcom zagranicznym: m.in. do Nowej Zelandii (Awantura o kasę), do Włoch, Grecji oraz Hiszpanii (Gra w ciemno), a także do Irlandii i na Ukrainę licencję na reemisję serialu Pierwsza miłość" - mówi Maciej Grzywaczewski, wiceprezes zarządu ATM Grupa.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)