Telefony komórkowe Siemensa "jak na dłoni"
Telewizja, prasa, kino oraz Internet znalazły się w media planie najnowszej kampanii reklamowej telefonów komórkowych Siemens z serii 75.
30.09.2005 08:32
Kampania wystartowała w ostatnich dniach września br. i potrwa do połowy listopada.
Obok modeli AX72, C75, CX75 oraz M75 prezentowane są także wybrane akcesoria. Kampanii towarzyszy hasło "Poczuj nowy styl".
Motywem przewodnim wykorzystanym w kreacji - obok telefonów komórkowych Siemensa - są dłonie, które w artystycznych konfiguracjach prezentują wybrane modele. Podświetlone i wyeksponowane aparaty z serii 75 kreowane są w ten sposób jako poręczne oraz ergonomiczne. "Nowy styl" wskazuje także na design nowych telefonów oraz ich funkcje biznesowe, rozrywkowe i multimedialne.
W kreacjach prasowych pojawiają się dodatkowe informacje nt. akcesoriów - opisywany jest samochodowy zestaw Bluetooth oraz Mobile Music Set, czyli przenośne głośniki uatrakcyjniające korzystanie z wbudowanego w telefony Siemensa odtwarzacza muzyki, np. w formacie MP3.
Kampania w telewizji rusza 3 października br. Spoty emitowane będą na antenie: TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVP3, At Media oraz TVN 24.
Prasa obejmuje pisma: Gazeta Wyborcza, Newsweek, Przekrój, Wprost, Polityka, Komputer Świat, Focus, Playboy (dodatek "Kreator"), CKM, Auto Moto oraz Forbes.
W Internecie reklamy zobaczyć można będzie na stronach: Onet.pl (Muzyka, Lifestyle package, Biznes Package, Manager Package, Fluid), Clubbing.waw.pl, iPLAY, MP3.com.pl, O2 - Lemon TV, Viva Tv, FTV, Expander, Parkiet (w tym Top MSP), Money, Bankier, Panorama Firm, Gazeta.pl (Logo, Gospodarka), WP - Linia Biznes, Interia - Biznes oraz Gazeta Prawna.
Na kinowych ekranach kampania realizowana będzie w Warszawie, Katowicach, Toruniu, Trójmieście, Krakowie, Częstochowie, Wrocławiu oraz Poznaniu.
Za adaptację kampanii reklamowej telefonów z serii75, prowadzonej na zlecenie Siemens Sp. z o.o., odpowiedzialna była agencja McCann-Erickson Polska, opracowaniem planu mediowego zajęła się agencja Media Direction OMD, a kreacją kampanii internetowej agencja OS3.