Telefonia IP dla klientów biznesowych TP
Telekomunikacja Polska we współpracy z wybranymi klientami biznesowymi prowadzi testy nowej usługi - biznesowa telefonia IP tp.
11.11.2006 07:10
Jest ona kierowana do firm korzystających z IP VPN tp, które w swych siedzibach (niezależnie od ich ilości) mają zainstalowane centrale abonenckie PABX lub IP PABX. Pełne wdrożenie nowej usługi nastąpi w I kwartale 2007 roku.
„Telefony stały się tak niezbędnym narzędziem pracy, że wiele firm nawet nie próbuje obliczyć całkowitych kosztów posiadania systemu telefonicznego z uwzględnieniem wszystkich składników. Tymczasem w wielu wypadkach, zwłaszcza większych firm, samo tylko połączenie sieci telefonicznej z teleinformatyczną i scentralizowanie zarządzania przynoszą wymierne oszczędności finansowe“ - powiedział Konrad Kobylecki, Członek Zarządu Telekomunikacji Polskiej.
Biznesowa telefonia IP tp - to usługa wykorzystująca unikalną platformę technologiczną (Hosted IP Trunking). Zastosowane rozwiązania pozwalają operatorowi na zagwarantowanie jakości połączenia na każdym jego odcinku. W ramach usługi dostępne jest także pełne zarządzanie i wsparcie administracyjne przez operatora. Klienci mogą zatem w ramach swojej sieci IP VPN tp połączyć centralki PABX w oddziałach w jeden system komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dzięki temu mogą korzystać z bezpłatnych połączeń wewnątrz sieci firmowej i konkurencyjnych stawek połączeń telefonicznych poza firmą.
W ramach usługi TP zapewnia komplet telefonów IP, instalację systemu dopasowanego do potrzeb klienta oraz utrzymanie, administrację i serwisowanie wszystkich urządzeń telefonii IP - informuje Jacek Kalinowski, Rzecznik Grupy TP.