Trwa ładowanie...
d3jb77n
05-02-2008 08:00

TBWA\ twórcą nowej kampanii dla AXA Ubezpieczenia


1 lutego rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna AXA
Ubezpieczenia, stanowiąca element nowej strategii marki AXA.

d3jb77n
d3jb77n

Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji jest odpowiedzialna agencja TBWA\, która wygrała obsługę tego Klienta w drodze przetargu rozstrzygniętego pod koniec ubiegłego roku.

Na potrzeby kampanii agencja TBWA\ przygotowała i zrealizowała spot telewizyjny, który wykorzystuje połączenie animacji rysunkowej i zdjęć filmowych. Adresatami kampanii są wszyscy kierowcy, którzy pragną zmienić swoją polisę ubezpieczeniową.

Celem kampanii jest motywowanie potencjalnych klientów do kontaktu z AXA Ubezpieczenia za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta 9522 oraz strony internetowej axa.pl .

Działania komunikacyjne obejmą wyłącznie telewizję: TVP, TVP3,TVN, TVN 7,TVN24, TVN Turbo, Polsat, Discovery, Animal Planet i kanałach At Media.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD.

d3jb77n
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3jb77n
Więcej tematów