Sześć agencji i pięć domów w przetargu PKO BP
Rozpoczyna się II etap wyboru agencji reklamowej i domu mediowego dla PKO BP. Do II etapu zaproszonych zostało 5 domów mediowych i 6 agencji reklamowych.
08.08.2006 08:52
W PKO Banku Polskim trwają prace nad wyborem agencji reklamowej i domu mediowego, które będą świadczyć na rzecz banku kompleksowe usługi w zakresie promocji wizerunku oraz produktów i usług banku: planowania strategicznego, projektowania i produkcji materiałów ATL oraz projektowania i realizacji działań BTL (agencja reklamowa), a także planowania i zakupu mediów (dom mediowy).
Na przełomie czerwca i lipca ukazały się w prasie informacje, a w „Rzeczpospolitej” ogłoszenia zapraszające agencje reklamowe typu full service (lub konsorcjum agencji) oraz domy mediowe, zainteresowane świadczeniem dla banku usług reklamowych, do zgłoszenia się do ogłoszonych przetargów.
Do wzięcia udziału w przetargach zgłosiło się 5 domów mediowych oraz 11 agencji reklamowych. W wyniku której Komisja Przetargowa banku, do II etapu przetargów zaprosiła: 6 agencji reklamowych (w kolejności alfabetycznej):Arip Sp. z o.o.Euro RSCG Warsaw Sp. z o.o.GREY Worldwide Warszawa PZL Sp. z o.o. Sp. z o.o.Scholz & Friends Sp. z o.o. V&P SP. z o.o.wszystkie domy mediowe, które zgłosiły chęć podjęcia z bankiem współpracy, tj.: Maxus Sp. z o.o., MPG Media Planning Group Sp. z o.o., Optimum Media OMD Sp. z o.o., Starlink Sp. z o.o., Zenith Optimedia Group Sp. z o.o.
- Firmom tym zostaną przedstawione szczegółowe oczekiwania – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz briefy. Bank zapewni agencjom min. 6-tygodniowy okres na przygotowanie materiałów, a czas przeznaczony na prezentację będzie ściśle określony i jednakowy dla każdej agencji - poinformował Marek Kłuciński, Dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO Banku Polskiego.