Strategiczna współpraca Acxiom Polska z ESRI Polska

Acxiom Polska i ESRI Polska podpisały umowy o wzajemnej współpracy partnerskiej.

01.06.2006 | aktual.: 01.06.2006 07:51

Jak podano w komunikacie wśród obszarów biznesowych Acxiom Polska jedno z kluczowych miejsc zajmują rozwiązania mikromarketingowe. Chcąc dostarczać klientom pełnej i użytecznej dla ich biznesów wiedzy o rynku, firma systematycznie rozwija zasoby geograficznych baz danych, które w połączeniu z danymi o polskich konsumentach tworzą unikalną wartość. Analizy i wizualizacje danych na mapach cyfrowych znajdują zastosowanie w wielu, przygotowywanych dla klientów Acxiom projektach geomarketingowych, dotyczących m.in. rozwoju sieci punktów usługowych, optymalizacji rejonów sprzedaży, wyznaczania zasięgów oddziaływania, analiz potencjału rynków czy optymalizacji działań promocyjnych, znacząco wpływając na efektywność podejmowanych decyzji.

Nawiązanie współpracy z firmą ESRI Polska, liderem w zakresie oprogramowania i tworzenia Systemów Informacji Geograficznej, zapewni Acxiom dostęp do międzynarodowego know-how w tych obszarach oraz umożliwi pełne wykorzystanie potencjału posiadanych danych.

„Na mocy podpisanej umowy Acxiom Polska przystąpił do programu partnerskiego firmy ESRI, dzięki czemu będzie mógł oferować swoim klientom najwyższej jakości oprogramowanie i technologię oraz wykorzystywać ją do tworzenia całkowicie unikalnych oraz kompleksowych rozwiązań”, – mówi Mikołaj Twardowski, GIS Team Manager w Acxiom Polska. – „Połączenie oprogramowania oferowanego przez ESRI z zasobami informacyjnymi Acxiom, obejmującymi zarówno dane geograficzne, jak i socjo-demograficzne, oznacza zupełnie nowe możliwości w zakresie wdrażania i użytkowania nowoczesnych systemów mikromarketingowych”.

ESRI Polska podpisało także umowę z Acxiom na mocy której będzie miało dostęp oraz możliwość wzbogacania swojej oferty o dane Acxiom (produkty geograficzne oraz socjo-demograficzne).

„Celem współpracy z Acxiom jest nie tylko zintegrowanie dwóch komplementarnych ofert renomowanych partnerów, ale także wytworzenie nowej jakości i nowej wartości dla klientów obu firm”, – mówi Jacek Domański Dyrektor ds. Promocji i Marketingu w ESRI Polska. – „Obaj partnerzy zyskali nowy kanał sprzedaży, a współpracujący z nami klienci kompleksową odpowiedź na zgłaszane potrzeby (tworzymy tzw. „one-stop-shop”). Liczymy także, że w oparciu o nasze kompetencje, wkrótce uda się nam wspólnie wypracować zupełnie nowe produkty.”

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)