Trwa ładowanie...
d27zkzx
19-09-2006 07:10

Strategia Starcomu nagrodzona w Marakeszu

Dom mediowy Starcom odniósł sukces podczas sieciowej konferencji managerów sieci Starcom MediaVest na region EMEA, które odbyło się w Marakeszu.

d27zkzx
d27zkzx

Polski oddział Starcomu zwyciężył w konkursie na najlepszą prezentację dotyczącą strategii New Business. W finale rywalizacji brali udział przedstawiciele agencji z najdynamiczniej rozwijających się rynków w regionie EMEA: Polski, Rosji i Bliskiego Wschodu. Uczestnicy spotkania, szefowie i managerowie wyższego stopnia Starcomu, oceniali głównie trafność insightów, sposób prezentacji, zgodność z wizją rozwoju firmy, korzyści wynikające z podejścia do nowego biznesu. Starcom Polska postawił akcent na roli obsługi klienta, dotrzymywaniu składanych obietnic, innowacji w planowaniu, integracji zespołu na różnych poziomach i co najważniejsze umiejętności zachowania w sytuacjach kryzysowych, a więc sposobach rozwijania biznesu w niesprzyjających okolicznościach.

O prezentacji Starcomu w bardzo pochlebnych słowach wypowiedział się Iain Jacob, CEO Starcom MediaVest Group na region Europe Middle East & Africa - Polski Starcom to biuro niezwykłe. Od 6 lat rozwija się nieprzerwanie, zdobywając co roku 20-30 nowych klientów. Jest dojrzałą, dobrze zarządzaną firmą, jedną z najlepszych naszych agencji w Europie. Mądrą i inspirującą prezentacją nagrodzoną w Marakeszu Polacy po raz kolejny udowodnili, ze ich sukces to nie przypadek – powiedział Jacob.

Ten rok rozpoczął się od niekorzystnego dla Starcomu rozstrzygnięcia w przetargu Kompanii Piwowarskiej, która po 5 latach zdecydowała się przekazać obsługę swojego budżetu mediowego do Macroscope OMD, Konieczna była intensywna praca na zrekompensowaniem straty. Wysiłki te zakończyły się pełnym sukcesem. Tylko do czerwca br. współpracę zdecydowało się nawiązać aż 24 nowych klientów w tym m.in.: Orkla Foods, ZT Kruszwica, Śnieżka, Polmlek, Allianz, Profi, „Polityka”, „Puls Biznesu”, DKNY, Katjes.

- Najbardziej dumni jesteśmy jednak z tego, że Kompania Piwowarska wróciła do nas już po pół roku. Ten fakt, bez precedensu na polskim rynku, najlepiej oddaje przewagę konkurencyjną Starcomu. Jeśli tak wymagający i kompetentny marketer jakim bez wątpienia jest Kompania Piwowarska, po kilku miesiącach decyduje się do nas wrócić, dodatkowy komentarz na temat siły i pozycji Starcom nie jest już niepotrzebny – powiedział Jakub Benke, prezes Starcom MediaVest Group w Polsce i członek management committee SMV w regionie EMEA. Dzięki tegorocznym zwycięstwom new business, wartość budżetów obsługiwanych przez Starcom w przyszłym roku będzie nawet o 70 milionów zł wyższa niż w roku bieżącym.

d27zkzx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d27zkzx
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj