Statuetki nagrody Media Trendy 2006 rozdane
16 marca 2006 odbyła się uroczysta Gala Konkursu Innowacji w Mass Mediach i Planowaniu Medów Media Trendy.
17.03.2006 06:43
Najbardziej kreatywne mediaplany i niestandardowe pomysły marketingowe realizowane przez media otrzymały statuetki i wyróżnienia. Gala, odbywająca się w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie miała oprawę sportową – imprezę prowadzili Dariusz Szpakowski i Włodzimierz Szaranowicz, Grand Prix wręczył Robert Korzeniowski. A kto okazał się championem wśród mediów i domów mediowych? Wyniki Konkursu KONKURS INNOWACJI W PLANOWANIU MEDIÓW Innowacyjne Wykorzystanie Mixu MediówNAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię BLUE CITY – UMTS LaunchWYRÓŻNIENIE: Universal McCann za kampanię GENERAL MOTORS BIG BANG Innowacyjne Wykorzystanie TelewizjiNAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię BANK W TELEWIZJIWYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię ORLEN NAJMOCNIEJSIWYRÓŻNIENIE: MindShare Polska za kampanię KIMBERLY CLARK – VELVET BALSAM „NA WSPÓLNEJ” Innowacyjne Wykorzystanie RadiaNAGRODA: MediaCom Warszawa za kampanię EL MUNDO ES UN PENUELO czyli przewodnik Seata po HiszpaniiWYRÓŻNIENIE: Optimum Media OMD za kampanię MERCI Innowacyjne
Wykorzystanie KinaNAGRODA: Mediaedge:CIA za kampanię H & M - & DENIM Innowacyjne Wykorzystanie PrasyNAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię SONY APARAT T7WYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanię TOYOTA AYGOWYRÓŻNIENIE: Mediaedge:cia za kampanię TVN SUPERKINO Innowacyjne Wykorzystanie Reklamy ZewnętrznejNAGRODA: Starcom za kampanię JACOBS FILIŻANKIWYRÓŻNIENIE: Mediaedge:CIA za kampanię SONY ERICSSON W800iWYRÓŻNIENIE: Macroscope OMD za kampanię EASY JET KAMPANIA NA LOTNISKACH Innowacyjne Wykorzystanie InternetuNAGRODA: Starcom za kampanię FANTA BAMBOOCHAWYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię GRIPEX – KICHAJĄCY PORTALWYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię PIWO MILLER Innowacyjne Dotarcie do Specyficznej Grupy DocelowejNAGRODA: MindShare za kampanię NIKE – RUN WARSAWWYRÓŻNIENIE: Vizeum Polska za kampanię INTERNETOWY KONKURS BLOGOWY – WAKACYJNY STAŻ OTE „Skarbiec – Emerytura”WYRÓŻNIENIE: Initiative Media Warszawa za kampanię KNORR MEAL SOLUTION Innowacyjny Plan Mediów z Wykorzystaniem Sponsoringu, Akcji SpecjalnychNAGRODA:
Starcom za kampanię ORLEN – AUTOSTOPOWICZEWYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanięTOYOTA AKCJA ZIMAWYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanię TOYOTA AYGO Grand Prix Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów MindShare Polska za kampanię NIKE RUN WARSAW KONKURS INNOWACJI W MASS MEDIACH Autopromocja Medium – Media OgólnopolskieNAGRODA: MEDIATAK za projekt BIG POWERWYRÓŻNIENIE: METRO – JUREK LUDZIK METRA Autopromocja Medium – Media RegionalneNAGRODA: RMF CLASSIC za projekt OPEN FOR CHOPINWYRÓŻNIENIE: DZIENNIK BAŁTYCKI za projekt KASZUBSKA BAŚKAWYRÓŻNIENIE: GAZETA WYBORCZA TRÓJMIASTO za projekt TWOJ DZIENNIK NAD BAŁTYKIEM Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium – Media OgólnopolskieNAGRODA: RMF FM za projekt INSTYTUT BADANIA OPINII RMF FM Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium – Media RegionalneNAGRODA: DZIENNIK BAŁTYCKI za projekt TRÓJWYMAIROWE WYDANIEWYRÓŻNIENIE: GAZETA WYBORCZA TRÓJMIASTO za projekt NARODZINY SOLIDARNOŚCI Zmiana Oferty Programowej/Nowości Ramówki – Media OgólnopolskieNAGRODA: CLEAR CHANNEL POLAND za
projekt CITY YOUNGWYRÓŻNIENIE: AMS za projekt ŚCIANY, NOWY FORMAT REKLAMY Marketing Społeczny – Media OgólnopolskieNAGRODA: AMS za projekt AMS DLA INTEGRACJIWYRÓŻNIENIE: AGORA CZASOPISMA: „DZIECKO” i „PORADNIK DOMOWY” za projekt MIEĆ DZIECKO W POLSCE? I FIRMA PRZYCHYLNA MAMIEWYRÓŻNIENIE: TVN za projekt DOMY DZIECKA Marketing Społeczny – Media RegionalneNAGRODA: SŁOWO POLSKI - GAZETA WROCŁAWSKA za projekt KASK ROWEROWY RATUJE ŻYCIE Debiut Roku – Media OgólnopolskieNAGRODA: LOGO Debiut Roku – Media RegionalneNAGRODA: RMF MAXXX GRAND PRIX Konkursu Innowacji w Mass MediachDZIENNIK BAŁTYCKI – TRÓJWYMIAROWE WYDANIE NAGRODY SPECJALNE Człowiek Mediów Roku - PIOTR WALTER Telewizja Roku - TVN24Czasopismo Roku - AVANTI Firma Reklamy Zewnętrznej Roku – STROERMedium Internetowe Roku - ONET.PLDziennik Roku: FAKT i METRO (ex equo).