Star Chips: wsiąkniesz na dłużej
Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię telewizyjną marki Star
Chips (Frito Lay). Spot telewizyjny zrealizowany przez agencję ma
za zadanie wzmocnić wizerunek Star Chips jako marki młodzieżowej.
06.03.2008 08:00
Kampania ruszyłą 6 marca b.r. Na jej potrzeby agencja przygotowała i zrealizowała spoty telewizyjne o długości 30 i 15 sekund. Pierwszy etap kampanii potrwa do 27 kwietnia. Drugi planowany jest w okresie wakacji.
Kampania skierowana jest do młodzieży w wieku 15-25 lat.
Spoty emitowane będą między innymi w Polsacie, Polsacie Sport, Polsacie 2, TV4, 4Fun TVi TVN7. Kampania w telewizji wspierana będzie działaniami w Internecie, za których przygotowanie odpowiedzialna jest agencja Ogilvy Interactive.
Ze strony klienta kampanię prowadzi Michał Kuczyński - Marketing Manager.
Od strony Client Service za projekt odpowiedzialny jest zespół Olgi Sobieraj - Deputy Managing Directora w składzie: Diana Wasilewska - Account Director i Katarzyna Hołub - Account Executive.
Kreacja w wykonaniu zespołu Ireneusza Brody - Deputy Creative Directora, w składzie: Rafał Witek - Copywriter i Agnieszka Sujka - Art Director.
Dom mediowy: OMD.