Staniszkis i Król promują 'Dziennik'
"Dziennik" rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową.
08.05.2006 06:57
Ma ona na celu wzmocnienie wizerunku dziennika i jego dodatków, podkreślenie jego nowoczesności, opiniotwórczości oraz wszechstronności - podano w komunikacie.
W kampanii wzięły udział znane postaci z życia publicznego. Prof. Jadwiga Staniszkis - publicystka i socjolog - oraz prof. Marcin Król - historyk idei - zachęcają do lektury "Dziennika" i jego dodatku idei "Europa" hasłem "Można o nim podyskutować".
Promocji sobotniego dodatku "Życie jest piękne" oraz działu Styl towarzyszy Magdalena Cielecka - znana aktorka.
Kampania, w której wezmą także udział inne powszechnie znane osoby, będzie trwała do końca maja. Wykorzystuje outdoor, radio, prasę, telewizję, kino i internet.
Autorem kreacji jest agencja PZL, za zakup mediów odpowiada MediaCom.