Sprzedaż "In Style" wyższa od planowanej

Pierwszy numer miesięcznika luksusowego "In Style" (Burda Media
Polska), który ukazał się na rynku 26 marca br., sprzedał się w
ilości 167 939 egz. przy nakładzie wynoszącym 300 tys. egz. -
wynika z danych własnych wydawcy.

Sprzedaż pierwszego numeru "In Style" była wyższa od tej zakładanej przez wydawnictwo, które planowało, że magazyn będzie rozchodził się w ilości do 140 tys. do 160 tys. egz. Na lepszy od oczekiwań wynik sprzedaży wpłynął jednak zapewne fakt, iż na razie pismo sprzedawane jest w cenie promocyjnej, która wynosi 3,90 zł.

"In Style" to magazyn, który prezentuje tematy związane z modą, urodą i stylem życia przez pryzmat gwiazd. Miesięcznik wydawany jest w Polsce na licencji amerykańskiego koncernu Time Inc. Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Zachara.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)